Nerike Inlagd Juli 29, 2008 Dela Inlagd Juli 29, 2008 Hmmm, skulle ni gå in Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 en ny lagföslag om en ny skylt i sverige http://www.aftonblad...ticle3033095.ab Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sanuuk555 Inlagd Augusti 5, 2008 Dela Inlagd Augusti 5, 2008 Kanske en bra skylt att sätt upp på många av patong´s barer då det ju finns många gamla lycksökerskor där!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Amazing Los Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lostinludvika Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Tackar Nerike och Sanuuk! Mycket loligt bilder! Vi hörs! Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 Mer med sådna skyltar i Sverige Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Falang Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 Här är ett par skyltar från Samui. Några meter från stranden i Lamai; skylt2.jpg skylt1.jpgskylt2.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Falang Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 Ett par till som visar att det engelska språket kan vara svårt ibland. Från Chaweng också, här har dom stavat riktigt bra på nedre delen av skylten, men namnet på Resorten är 'Best Beach Bungalow'; immigration.jpg skylt3.jpg immigration.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 Det här kan man kalla apotek (fast vad va det för kul med den?) Thailand 2006 044.jpg Thailand 2006 044.jpg Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 tja vad säger man 059_pics.jpg 059_pics.jpg Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 ajabaja myinterestingfiles43662.jpg myinterestingfiles43662.jpg Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jack26 Inlagd November 10, 2008 Dela Inlagd November 10, 2008 ett gott skratt innan man sängdax ialf..tackar alla som delar roliga bilder..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd November 12, 2008 Dela Inlagd November 12, 2008 Patong. Ja vad säger man? Kör fort, var försiktig. Tänk er denna typen av skylt i Svedala DSC_0335.JPGSign copy.jpgIMG_0470.jpg DSC_0335.JPGSign copy.jpgIMG_0470.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 13, 2008 Dela Inlagd November 13, 2008 Denna bilden har jag snott från nätet, men jag har sett skylten i en bar på Walkingstreet i Pattaya. Respect.. respect.jpg respect.jpg member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MangeUdon Inlagd November 14, 2008 Dela Inlagd November 14, 2008 Den här skylten fann jag på dörren till mitt hotellrum i Kambodja , kanske något overkill! : MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 15, 2008 Dela Inlagd November 15, 2008 Har också snott på nätet, från Phuket. Thaipeople är vänliga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 15, 2008 Dela Inlagd November 15, 2008 Ytterligare en stöld från nätet.här måste man nästan vara nykter för att hinna/kunna läsa allt... Nai Yang Beach på Phuket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jack26 Inlagd November 15, 2008 Dela Inlagd November 15, 2008 vad gör man inte för att locka lite kunder till deras resturang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd November 15, 2008 Dela Inlagd November 15, 2008 Den här har de flesta sett.tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nick Inlagd November 15, 2008 Dela Inlagd November 15, 2008 I declare war on damaged hair and split ends. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd December 5, 2008 Dela Inlagd December 5, 2008 Hej Jag såg en skylt i Kroatien Resturang GrillKuk Jag drack bara öl där Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd December 6, 2008 Dela Inlagd December 6, 2008 Taken by Steff68 "No Copy" DSC00208 [800x600].JPG Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen Inlagd December 10, 2008 Dela Inlagd December 10, 2008 Quote Hej Jag såg en skylt i Kroatien Resturang GrillKuk Jag drack bara öl där Boffe fullt förståeligt!! Annars är maten kanon i Kroatien...fast den där typen av kroppsdel kanske man ska undvika att äta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 23, 2009 Dela Inlagd Januari 23, 2009 Hmmm vad kan tänkas med denna skylt Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jnse Inlagd Februari 20, 2009 Dela Inlagd Februari 20, 2009 Från en skylt på en pizzeria i Patong: "We have wooden owen" Det tyckte vi var väldigt kul på fyllan... Tyvärr glömde jag fota skylten efter vi käkat där. :-( \\Johan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu