BBJ Inlagd Mars 7, 2014 Dela Inlagd Mars 7, 2014 Vet inte om MPR tillåter detta men då många "Korat the Gateway to Isaan"-medlemmar också är medlemmar på MPR så lägger jag in en blänkare om detta: korat.forum24.se har utsatts för överbelastningsattacker (igen) och är därför nere, vi vet inte för hur länge tyvärr. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd Mars 7, 2014 Dela Inlagd Mars 7, 2014 Och? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 7, 2014 Dela Inlagd Mars 7, 2014 Felet ligger hos forum 24, inget av deras forum fungerar just nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2014 Och? Mycket kryptiskt inlägg, vad är din fråga egentligen?? Jo det är sant. Det hände för några månader sen också. Fasen att en del inte kan låta bli att sabotera för andra Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 8, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2014 Då har forumet "Korat the Gateway to Isaan" kommit on-line igen! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 Hela "forum24" hade problem, tror inte någon engagerar sig och försöker sabotera just " korat forumet" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 8, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2014 Hela "forum24" hade problem, tror inte någon engagerar sig och försöker sabotera just " korat forumet" Så sant, såsom jag svarade ovan: Men i denna tråd vände jag mig i första hand till Koratforumets medlemmar som är medlemmar på MPR också. Därför det kanske något felaktigt formulerade första inlägget. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsJ Inlagd Mars 8, 2014 Dela Inlagd Mars 8, 2014 And? Yes? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.