Jump to content
IGNORERAD

Boende Rayong-kusten?

Jan L

Recommended Posts

Jag funderar om jag skall dra mig nedåt kusten i april när det blir "ljummet" här i Isaan.

Någon som kan tipsa om bra (billigt) boende vid havet, 2-4 veckor?

Gärna typ bungalow och området kring Rayong.

Dela på andra sajter

Ban Phe tycker jag funkar bra. Hyrde hus via Blocket i sommras och funkade perfekt. / mvh Magnus.

Rybbe

Pakchong

Dela på andra sajter

Min uppfattning är att det är svårt att hitta något billigt i Rayongtrakten. Det är allt för många välbärgade thaiare som dras dit enligt frugan.

Dela på andra sajter

Min uppfattning är att det är svårt att hitta något billigt i Rayongtrakten. Det är allt för många välbärgade thaiare som dras dit enligt frugan.

OK, jag får kanske vidga vyerna - kuststräckan är lång.

Dela på andra sajter

Tips på nåt annat i dessa krokar då?

Dela på andra sajter

Tips på nåt annat i dessa krokar då?

Tyvärr inte. Det blir oftast bara ett par dygn där av artighet till släkten sen brukar vi dra oss mot Pattaya igen.

Det finns ju en del privatpersoner som byggt lite bungalows som kärlekskranka thaiungdommar hyr för en shorttime, Sällan strandnära men kan gå att hyra för 5-700 B.

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

OK, jag får kanske vidga vyerna - kuststräckan är lång.

tjena, kan rekomndera sinsiam resort i leam mae pim

Udonmao

Dela på andra sajter

Jag kan tipsa om ett hus som vi hjälper en kompis att kolla till när han är i Sverige,skicka ett PM om önskemål så fixar vi,ligger vid Suan Son Beach

Dela på andra sajter

• 5 månader senare...

tjena, kan rekomndera sinsiam resort i leam mae pim

Udonmao

Såg ett inslag från Thai TV nyheterna idag där man sanerade olja från stranden vid Haad Mae Phim ....kanske man ska undvika att åka dit nu då??????  :huh:

Dela på andra sajter

Såg ett inslag från Thai TV nyheterna idag där man sanerade olja från stranden vid Haad Mae Phim .kanske man ska undvika att åka dit nu då?????? :huh:

Det var hat mae rhum pueng där jag bor. En kilometer lång sträcka drabbades av något dom inte vet ännu var det kom från eller vad det var. Sanering och analys pågår

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...