Jan L Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Jag funderar om jag skall dra mig nedåt kusten i april när det blir "ljummet" här i Isaan. Någon som kan tipsa om bra (billigt) boende vid havet, 2-4 veckor? Gärna typ bungalow och området kring Rayong. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rybbe Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Ban Phe tycker jag funkar bra. Hyrde hus via Blocket i sommras och funkade perfekt. / mvh Magnus. Rybbe Pakchong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Min uppfattning är att det är svårt att hitta något billigt i Rayongtrakten. Det är allt för många välbärgade thaiare som dras dit enligt frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Mars 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2014 Min uppfattning är att det är svårt att hitta något billigt i Rayongtrakten. Det är allt för många välbärgade thaiare som dras dit enligt frugan. OK, jag får kanske vidga vyerna - kuststräckan är lång. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 1, 2014 Dela Inlagd Mars 1, 2014 Min uppfattning är att det är svårt att hitta något billigt i Rayongtrakten. Det är allt för många välbärgade thaiare som dras dit enligt frugan. Tips på nåt annat i dessa krokar då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oddtom Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 http://www.manotshouse.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 2, 2014 Dela Inlagd Mars 2, 2014 Tips på nåt annat i dessa krokar då? Tyvärr inte. Det blir oftast bara ett par dygn där av artighet till släkten sen brukar vi dra oss mot Pattaya igen. Det finns ju en del privatpersoner som byggt lite bungalows som kärlekskranka thaiungdommar hyr för en shorttime, Sällan strandnära men kan gå att hyra för 5-700 B. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
udonmao Inlagd April 16, 2014 Dela Inlagd April 16, 2014 OK, jag får kanske vidga vyerna - kuststräckan är lång. tjena, kan rekomndera sinsiam resort i leam mae pim Udonmao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd April 16, 2014 Dela Inlagd April 16, 2014 Jag kan tipsa om ett hus som vi hjälper en kompis att kolla till när han är i Sverige,skicka ett PM om önskemål så fixar vi,ligger vid Suan Son Beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 tjena, kan rekomndera sinsiam resort i leam mae pim Udonmao Såg ett inslag från Thai TV nyheterna idag där man sanerade olja från stranden vid Haad Mae Phim ....kanske man ska undvika att åka dit nu då??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Såg ett inslag från Thai TV nyheterna idag där man sanerade olja från stranden vid Haad Mae Phim .kanske man ska undvika att åka dit nu då??? Det var hat mae rhum pueng där jag bor. En kilometer lång sträcka drabbades av något dom inte vet ännu var det kom från eller vad det var. Sanering och analys pågår Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Åk till Andaman kusten mera kust för pengarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Åk till Andaman kusten mera kust för pengarna Nja, jag gillar kusten öster om Rayong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Gamla vanliga frågan... vad är "billigt"? eller vad är "dyrt"? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Gamla vanliga frågan... vad är "billigt"? eller vad är "dyrt"? Eller var är det kletigt och var är det inte kletigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 24, 2014 Dela Inlagd September 24, 2014 Är det kletigt vid Haad Mae Phim nu då ???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.