John Khonken Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Centralbankerna köpte 651ton 2017. Den högsta inköpet på 47 år. Tror ni det säger något ??????????????????????????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Precis nyss, skrev John Khonken: Centralbankerna köpte 651ton 2017. Den högsta inköpet på 47 år. Tror ni det säger något ??????????????????????????? Att centralbanken skaffat en thaitjej 🙄 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 (ändrad) I Yellowstone sägs det finnas jättemängder av guld. Vem vinner kapitalisterna eller miljövännerna. Kolla först delen av detta. Väldigt intressant https://www.svtplay.se/video/20903763/dokument-utifran-guldets-morka-sida/dokument-utifran-guldets-morka-sida-sasong-1-stora-drommar-stora-katastrofer?cmpid=del:an:02-03-2019:dokument-utifran-guldets-morka-sida:pla:lp-app Ändrades Februari 3, 2019 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Andra avsnittet https://www.svtplay.se/video/20903791/dokument-utifran-guldets-morka-sida/dokument-utifran-guldets-morka-sida-sasong-1-pistoler-damm-och-kvicksilver?start=auto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev John Khonken: Centralbankerna köpte 651ton 2017. Den högsta inköpet på 47 år. Tror ni det säger något ??????????????????????????? Vem sålde då? Hur mycket bröts och tillfördes marknaden? Jag är annars ganska positiv till att köpa nu men har ingen lust att föra över några större mängder sek till Thailand iom den kassa växlingskursen. / SatanG Ändrades Februari 3, 2019 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 Jag hade siffrorna . Går säker att ta fram. Kina bryter väl lika mycket som övriga världen tillsammans . Kommer aldrig ut på marknaden Men brytningen minskar varje år. Det är nu stor brist på stora mängder guld till försäljning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 3, 2019 Dela Inlagd Februari 3, 2019 https://www.di.se/nyheter/storsta-guldruschen-sedan-nixons-chock/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 18, 2019 Dela Inlagd Mars 18, 2019 Basel 111 Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 31, 2019 Dela Inlagd Mars 31, 2019 I morgon böjar Basel 111. Guld är pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Guldet stutsar mot 1340. Stadigt över och jag njuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 1 timme sedan, skrev John Khonken: Guldet stutsar mot 1340. Stadigt över och jag njuter Hörde inside information från en höjdare inom branschen i Tyskland att dom rikaste storhandlar i guld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 28 minuter sedan, skrev Mr atm: Hörde inside information från en höjdare inom branschen i Tyskland att dom rikaste storhandlar i guld. Det där skulle du ju inte sprida, sa jag ju... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 4 minuter sedan, skrev Tommy: Det där skulle du ju inte sprida, sa jag ju... MVH Sorry jag slant. Entschuldigung! Du sa inget om Bitcoin vah??? VID-20190603-WA0002.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Allt guld är inte bitcoin som glimmrar eller tvärtom.. har vi någon Roger på Kho Chang på forumet https://forum.thaivisa.com/topic/1107414-swede-who-ran-multi-million-dollar-bitcoin-scam-arrested-on-koh-hang / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Han har bla guesthouse å bar på soi buakhao (pagoda) å bygger hus till försäljning på Kho Chang,en trevlig å social kille,ganska nybliven pappa oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Ja guld går dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Tråkigt nog går guldet inte tillräckligt bra. Öka tempot please Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 guld gar som taget i Australien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Tråkigt det här.visade att jag än en gång hade rätt. Jobbigt är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Nu kom det tunga blankarna in. Vi får se vem som vinner. Nu dippar guldet ordentligt Kul är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 On 2019-02-02 at 20:29, skrev John Khonken: Centralbankerna köpte 651ton 2017. Den högsta inköpet på 47 år. Tror ni det säger något ??????????????????????????? On 2019-06-07 at 15:17, skrev John Khonken: Guldet stutsar mot 1340. Stadigt över och jag njuter On 2019-06-24 at 05:45, skrev John Khonken: Ja guld går dåligt 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Tråkigt det här.visade att jag än en gång hade rätt. Jobbigt är det. Det svänger fort i hockey! 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Fredman du som följer mig har tjänat en hel del pengar så grattis. Man ska lyssna och följa den som ger dig bra tips. Muta emottages gärna som tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 2 timmar sedan, skrev John Khonken: Fredman du som följer mig har tjänat en hel del pengar så grattis. Man ska lyssna och följa den som ger dig bra tips. Muta emottages gärna som tack Ändå är det du som klagar mest. Du verkar gråta hela vägen till banken och från banken oavsett hur många miljoner du gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Ruskpricken Du får kalla det vad du vill. Jag kallar det att informera er till att tänka själva. Istället för att sitta på MPR och gnälla som du gör. Dra nytta av bra info. Vad har jag talat om väldigt länge. Gå tillbaka och läs istället för att bara hoppa in och ha mindre bra synpunkter. Eller ännu bättre. Vad tycker du själv?????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 36 minuter sedan, skrev John Khonken: Ruskpricken Du får kalla det vad du vill. Jag kallar det att informera er till att tänka själva. Istället för att sitta på MPR och gnälla som du gör. Dra nytta av bra info. Vad har jag talat om väldigt länge. Gå tillbaka och läs istället för att bara hoppa in och ha mindre bra synpunkter. Eller ännu bättre. Vad tycker du själv?????? När kommer den "bra infon". Jag sålde 2017 allt jag ägde och köpte guld, vete och olja för att klara mig i den kommande bankkrisen när allt skulle kollapsa... nu sitter jag här med en lada full med grejer och börsen skjuter mot toppen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu