Sam sip sam Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 En Carlsberg Då är inte steget långt till en Chang Mkt mkt långt till elefantpiss he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 En Carlsberg Då är inte steget långt till en Chang Beer Lao. Här har han en Carlsberg från Malaysia. Bara import duger Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Grillfogden säger adjö ,tack för gästvänligheten Fint ställe du har Leifen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 En nöjd gäst med sin "finöl" DSC01101.JPG Ja jösses vad nöjd han ser ut ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Beer Lao. Här har han en Carlsberg från Malaysia. Bara import duger DSC01091.JPG Indirekt en Carlsberg då de äger 51% av Beer Lao och att de hjälpte Laotiska staten med uppstart av bryggeriet en gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Indirekt en Carlsberg då de äger 51% av Beer Lao och att de hjälpte Laotiska staten med uppstart av bryggeriet en gång Dom är även delägare i anchor i Kambodja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Carlsberg fanns i burkar pa Makro i Udon före jul. Dom haller nog pa att etablera sig i Thailand igen. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Finns även på Big C i Surin. Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Både burkar och flaskor på Tesco “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Både burkar och flaskor på Tesco DSC051620.jpg Vad är det i lådan längst upp till vänster? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Vad är det i lådan längst upp till vänster? Undrar jag också? Nåt efter en vild helg i Feskebyn kanske? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Vad är det i lådan längst upp till vänster? Har för mig att det är Rom “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Har för mig att det är Rom Tur att det inte var ölflaskor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Tur att det inte var ölflaskor... för att? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Vad är det i lådan längst upp till vänster? Säkert nån fruntimmersdricka... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 för att? Låter så fel på t.ex. telefon... -Tjena P3... Vad gör du? -Äh, bara sitter i soffan och suger på en... ------------------ Nä... nu ska gå och sova. Är för trött för att vara seriös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Låter så fel på t.ex. telefon... -Tjena P3... Vad gör du? -Äh, bara sitter i soffan och suger på en... ------------------ Nä... nu ska gå och sova. Är för trött för att vara seriös. Hahaha, den var jävligt kul!!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Vad är det i lådan längst upp till vänster? Sprit gjord på ris smakar lite som vodka Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ricke Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Jag hör av nästa gång jag kommer till svärmor. Blir nog roligare att träffa svenskar och ta en öl eller två än att sitta ute i byn med Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu