Soengsang Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Jag föregår Leifen lite här men han är bussig och bjuder hem stollar igen snart. Tyvärr missade jag det första slaget, men inget säger ju att det andra kommer att bli sämre. Vissa har ju vanan inne, vi andra är hungriga...väl mött! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Avis och det blev inte bättre av att vintern kom på riktigt nu!!!! //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 23, 2014 Dela Inlagd Januari 23, 2014 Är på väg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2014 Är på väg Vi hörs om upphämtning på busstationen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Snart är det lördag Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Snart är det lördag Ja lördagar är ju alltid trevligt men har är det ju lördag hela veckan något särskilt på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Hustomten i trädgården och grillen på g Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Fan nu får jag dra in till stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Räddningen kom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Hustomten i trädgården och grillen på g Grillad tegelsten Satan vad gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Smakade fantastiskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nu kommer grillomg 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Ja jag har nog inte så fel dom blev över ingen åt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nu kör vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Nu är gubbarna hungriga Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) Även damerna börjar mjukna Ändrades Februari 1, 2014 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Hej Leifen. Hur manga gubbar dök upp igar? Hoppas bade du o thainenne far lika bra Genomslagskraft pa era träffar som I Udon. Tänkte i onsdags bara stanna pa ett par öl och sen aka hem vid 9 Tiden men har märkt att när man träffar alla goa gubbar här pa träffarna sa är man inte hemma förän 2-3 pa natten. Ha nu en bra dag och jag hoppas vi ses snart igen. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 (ändrad) Vi var fyra svenskar, en holländare och en engelskman, fyra damer och två barn. Lagom när man håller till hemma. Ändrades Februari 2, 2014 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Vi var fyra svenskar, en holländare och en engelskman, fyra damer och två barn. Lagom när man håller till hemma. Du är kanske i behov att ta det lugnt i dag och i så fall kan du ju kolla in på detta program. Spolar du fram till 18 minuter in i programmet så tror jag att du klipper en del poäng. http://www.svtplay.se/video/1778504/del-11-av-13 Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 I dag är det avslaget i Korat Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 I dag är det avslaget i Korat hoppas du laddat batterierna till runt den 25:e då e det utgång på stan som gäller. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 I dag är det avslaget i Korat Nej nej nu ökar vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 Grillfogden säger adjö ,tack för gästvänligheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 En nöjd gäst med sin "finöl" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 (ändrad) En nöjd gäst med sin "finöl" DSC01101.JPG En Carlsberg Då är inte steget långt till en Chang Ändrades Februari 2, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu