Jump to content
IGNORERAD

Nyår i Stockholm - Vad kan man göra?

swedenfarang

Recommended Posts

Min fru och jag är ju som sagt relativt nyinflyttade i Stockholm och vi undrar nu var man ska bege sig för att fira nyår. Är det någon som har några bra tips? Mottages tacksamt!  :preved:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Det beror ju lite på vad man är ute efter. Men ett tips är att gå till något av ställena längs Götgatsbacken på Söder och sendan vid tolvslaget se fyrverkerierna uppe från Katarinaberget eller nere vid Slussen. Från Skinnarviksberget har man också riktigt bra vy över hela stan. :good: Gemensamt för dessa platser är att det är myyycket folk, så om man vill ha det lugnt så får man hitta på något annat. Gott slut!

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Dela på andra sajter

Det låter ju som en god idé. Men det är nog som du säger att det blir knökfullt. Kanske bäst att vara hemma ändå och somna vid halv tio...

Fan att jag inte har SangSom!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Gå till slussen och titta på skansens fyrverkeri. Det är häftigt . Nu när det blir raketfritt där så är det ofarligt förhoppningsvis. Sedan kan ni väl ta en promenad till tiger på hornsgatspuckeln . Där kan säkert madame träffa många vänner

Dela på andra sajter

Skansen - Ring klocka, ring...

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...