Sam sip sam Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Dags för en ny säsong, verandan står redo och klar. Inte säker när nästa "Slag i Korat" går av stapeln, men i början av februari är en grundidé. Nästa vecka har Peter the Dutch inbjudit på en match med LEO. Du blir kvar där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Dags för en ny säsong, verandan står redo och klar. Inte säker när nästa "Slag i Korat" går av stapeln, men i början av februari är en grundidé. Nästa vecka har Peter the Dutch inbjudit på en match med LEO. 1 feb är jag i krokarna :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2014 Dela Inlagd September 2, 2014 Detta ser vi fram mot. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2014 Mycket talar för en vinter till i Hua Thale, men har inte skrotat planerna på Cha Am / Hua Hin området. Chayaphon gillar "happy street" väldigt mycket och vill bo kvar. Hon får styra upp var vi hamnar senare. Same, same but diffirent. Nu får vi ny väg också från Lotus, fyra körbanor. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Mycket talar för en vinter till i Hua Thale, men har inte skrotat planerna på Cha Am / Hua Hin området. Chayaphon gillar "happy street" väldigt mycket och vill bo kvar. Hon får styra upp var vi hamnar senare. Same, same but diffirent. Nu får vi ny väg också från Lotus, fyra körbanor. Klok fru du har där! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Mycket talar för en vinter till i Hua Thale, men har inte skrotat planerna på Cha Am / Hua Hin området. Chayaphon gillar "happy street" väldigt mycket och vill bo kvar. Hon får styra upp var vi hamnar senare. Same, same but diffirent. Nu får vi ny väg också från Lotus, fyra körbanor. Mmmm, bra väg. Me like. Fast det kan nog vara körigt om man ska svänga höger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Nu får vi ny väg också från Lotus, fyra körbanor. Enligt hörsägen så tillkom den här fyrfiliga vägen efter önskemål av pilsnerkuskarna som ville ha en egen gräddfil från Lotus till Lyckliga Gatan Med vänlig hälsning Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Enligt hörsägen så tillkom den här fyrfiliga vägen efter önskemål av pilsnerkuskarna som ville ha en egen gräddfil från Lotus till Lyckliga Gatan Med vänlig hälsning Luke the Drifter Vägen mellan Leifen och Ruskpricken kan icke bli för bred Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Vägen mellan Leifen och Ruskpricken kan icke bli för bred Bredast måste den vara där man går. Efter t.ex pubrundor så kan man gå förvånansvärt brett. Det finns gånger då man har tagit upp bredare område än fyrfiliga vägar efter en helkväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Grillmästaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 (ändrad) Det är nog stor risk att en BBJ ramlar in också ? Mvh BBJ ? Edit: Attans smilisar som bara funkar ibland i Tapatalk :-( Ändrades September 3, 2014 av BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Där kan jag tänka mig ett pit-stop innan vidare färd mot Annandagsträffen i Udon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2014 Där kan jag tänka mig ett pit-stop innan vidare färd mot Annandagsträffen i Udon. Welcome. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Mycket talar för en vinter till i Hua Thale, men har inte skrotat planerna på Cha Am / Hua Hin området. Chayaphon gillar "happy street" väldigt mycket och vill bo kvar. Hon får styra upp var vi hamnar senare. Same, same but diffirent. Nu får vi ny väg också från Lotus, fyra körbanor. Ja om du är kvar i Hua Thale i vinter oxå så kanske vi kan ta en fiske tur när jag kommer ner i Januari. /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Dags för en ny säsong, verandan står redo och klar. Inte säker när nästa "Slag i Korat" går av stapeln, men i början av februari är en grundidé. Nästa vecka har Peter the Dutch inbjudit på en match med LEO. Hejsan Leif. Jag hoppas på att vara närvarande I KOrat vid den tiden... Kanske det blir så kallade dubbla slag. ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2014 Ja om du är kvar i Hua Thale i vinter oxå så kanske vi kan ta en fiske tur när jag kommer ner i Januari. /matz Blir bra med en kamp med malarna igen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 3, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2014 Hejsan Leif. Jag hoppas på att vara närvarande I KOrat vid den tiden... Kanske det blir så kallade dubbla slag. ///Thure Ett dubbelslag skall det bli, varav en på din nya takterrass som inte väl är officiellt invigd? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd September 3, 2014 Dela Inlagd September 3, 2014 Ett dubbelslag skall det bli, varav en på din nya takterrass som inte väl är officiellt invigd? Japp, det är planen... invigning skall ske vid nästa resa... ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu