leifen Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Fan vad man längtar ner nu. Trevligt med folk runt knutarna. Ja, du är ju närmsta MPR granne, så nu har du något att leva upp till Även bevittna och delta i en HP;s liv Det är inte så farligt som det verkar, det är mycket värre Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Ja, du är ju närmsta MPR granne, så nu har du något att leva upp till Även bevittna och delta i en HP;s liv Det är inte så farligt som det verkar, det är mycket värre Ja det är tufft att hålla vätskebalansen med öl dagarna i ända. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Medlemmen Matz missade slaget med en hårsmån pga. tidsbrist, med när det ändå är drop in så kom han idag istället. DSC_0836.JPG Kall öl med is, ett bloss är inte fel att njuta av. DSC_0834.JPG Mycket hann vi debattera på några timmar, men han måste hem igen. Nu vet han i alla fall vägen till nästa MPR träff på två gubbs. DSC_0838.JPG Vem blir nästa hemlige gäst Tack Leifen för en trevlig fisketur och en kall på Chang verandan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Tack Leifen för en trevlig fisketur och en kall på Chang verandan Visst drack vi Chess ? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Visst drack vi Chess ? Fel av mig Jo visst va det Chess så då blir det väl Chess verandan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Härliga bilder Leifen, den festen hade man gärna deltagit på! Tog mig friheten att modifiera en av dina fina bilder, hoppas du inte misstycker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Härliga bilder Leifen, den festen hade man gärna deltagit på! Tog mig friheten att modifiera en av dina fina bilder, hoppas du inte misstycker. Bilden88.jpg Så länge det är med humor och glimten i ögat är det ok. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Hade samma tanke, undrar om någon talat om för henne vad det betyder? En tjej i lokalbutiken här hemma hade en T-shirt med texten, I'm hot, just grab me! Jag försökte lite försiktigt berätta vad det stog, på efermiddagen hade hon en helt annan tröja! Hoppas att det fanns någon vuxen i sällskapet i Koratslaget som kunde läsa engelska och på så vis kunde rekomendera flickebarnet att genast byta t-shirt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 8, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2014 Hoppas att det fanns någon vuxen i sällskapet i Koratslaget som kunde läsa engelska och på så vis kunde rekomendera flickebarnet att genast byta t-shirt!! Vi bad de Thai som fanns närvarande att förklara, men vet ej om dom gjorde det. Kritik och lose face är inte enkelt. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 8, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2014 (ändrad) Gjort förstärkningar inför kommande slag, och köpt en islåda till. Ändrades Januari 8, 2014 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Gjort förstärkningar inför kommande slag, och köpt en islåda till. Bäst att dra till med några diagonala bamburör. Får någon för sig att ta en stödvila så blir det otroliga påfrestningar på den övriga konstruktionen, med tanke på alla tjocka faranger som finns i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Bäst att dra till med några diagonala bamburör. Får någon för sig att ta en stödvila så blir det otroliga påfrestningar på den övriga konstruktionen, med tanke på alla tjocka faranger som finns i Thailand. Nu ska vi inte vara sån Andrej, bara för att du kan gömma dig bakom en bambupinne Mvh En Tjock Farang Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Nu ska vi inte vara sån Andrej, bara för att du kan gömma dig bakom en bambupinne Mvh En Tjock Farang Men jag kan användas som diagonaluppstagningsanordning när jag slocknat efter tre öl. Bara måla mig i samma färg som övriga möblemanget så jag smälter in. Man kan alltid ha nytta av mig på något sätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Gjort förstärkningar inför kommande slag, och köpt en islåda till. Bäst att dra till med några diagonala bamburör. Får någon för sig att ta en stödvila så blir det otroliga påfrestningar på den övriga konstruktionen, med tanke på alla tjocka faranger som finns i Thailand. Tack:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Får väl hoppas att det finns öl kvar när jag kommer ner i slutet av Juni Faranger brukar vara törstiga... //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 10, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2014 Får väl hoppas att det finns öl kvar när jag kommer ner i slutet av Juni Faranger brukar vara törstiga... Faranger brukar köpa mer också Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 Nu äntligen har jag bra internet. Ingen text, jag har döpt bilderna istället Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 Nu äntligen har jag bra internet. Ingen text, jag har döpt bilderna istället På väg till.JPG Framme vid slagfältet.JPG Dom första kombatanterna.JPG Här kommer Luke med vem då.JPG Thure kollar läget.JPG Gary blir instuerad am nåt.JPG Generalen instruerar.JPG Inte vända dig bort när du blir tillrättavisad.JPGFilosofiska hörnan.JPG Nu skall här ätas.JPG Nu blev jag sugen på en chang öl smakar alltid gott i trevligt sällskap(oxå) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 Några till Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 Några till Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 Dom sista Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2014 Vi körde en repris som träning i går. Peter dricker "brun dricka" som vatten. Han är alltid lika glad. Lyckliga gatan levererar Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Inte en changflaska i syne ,härligt gubbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2014 Inte en changflaska i syne ,härligt gubbar Dom finns men ingen efterfrågar Chang. Beer Lao satt bra i går. Finns i kvar också. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2014 Dags för en ny säsong, verandan står redo och klar. Inte säker när nästa "Slag i Korat" går av stapeln, men i början av februari är en grundidé. Nästa vecka har Peter the Dutch inbjudit på en match med LEO. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu