leifen Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Så hade då dagen kommit då vi skulle kombinera inflyttningsfest, Svenskträff, MPR-träff, lunchträff, farangträff, kvartersfest och nyårsfest i ett mindre sjöslag. Jag hade bjudit in de jag träffat tidigare i Korat, MPR folk och mina grannar från England och Holland. Från MPR blev det Leifen, BBJ, Thure, Kongo24, Gary och Luke The Drifter, från Koratforum tre andra svenskar. Hade bunkrat upp med 14 olika ölsorter så det inte skulle bli så mycket snack om vad som är godast att dricka i Thailand. Baren är öppen nu från kl. 14.00 Vi körde med drop in och buffé så kommer det gäster hela tiden. Nu minglas det och världsproblemen är obetydliga från min "changveranda" Även holländaren Peter börjar bli varm.. Barnen visste inte om dom vågade sig in på matcharenan fyller på mer snart Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Sen kör jag lite bilder på MPR:are Thure Luke The Drifter Gary BBJ Kongo24 Värdparet Leifen med Naree Familjen Kongo24 Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Så hade då dagen kommit då vi skulle kombinera inflyttningsfest, Svenskträff, MPR-träff, lunchträff, farangträff, kvartersfest och nyårsfest i ett mindre sjöslag. Jag hade bjudit in de jag träffat tidigare i Korat, MPR folk och mina grannar från England och Holland. Från MPR blev det Leifen, BBJ, Thure, Kongo24, Gary och Luke The Drifter, från Koratforum tre andra svenskar. Hade bunkrat upp med 14 olika ölsorter så det inte skulle bli så mycket snack om vad som är godast att dricka i Thailand. DSC00871.JPG Baren är öppen nu från kl. 14.00 DSC00872.JPG Vi körde med drop in och buffé så kommer det gäster hela tiden. IMG_6693.JPG IMG_6684.JPG Nu minglas det och världsproblemen är obetydliga från min "changveranda" IMG_6699.JPG IMG_6700.JPG IMG_6701.JPG Även holländaren Peter börjar bli varm.. IMG_6703.JPG Barnen visste inte om dom vågade sig in på matcharenan IMG_6706.JPG fyller på mer snart Så ska det se ut när det är fest 100 karma till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Sen har vi alla tjejer också Vågar inte på mig med namn. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 (ändrad) Hmm... Bästa gå på fest klädslen på vissa såg jag Ändrades Januari 5, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Härliga bilder.Man hade ju platsat där.Bilderna skvallrar ju om att det inte enbart var en HP träff,trots att ligaledaren är en sådan PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 (ändrad) Alla åldrar trivdes och bor så bra att barnen kan leka på gatan.. Mingelbilder Kongo24s grabb Thures och Kongo24s fruar. Mina engelska grannar Mina holländska grannar Ändrades Januari 5, 2014 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Fantastiskt, dig skulle man ha som granne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Så ska det se ut när det är fest 100 karma till dig Nu är det inte alls slut på någon ölsort och jag har drop in fram till songkran Är bara att köpa ny is så är matchen i gång igen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Jodå jag var där men var tyvärr bilburen vilket gjorde valet av dryck lätt men tråkigt kanske, jag blev en Vatten Taliban denna dag. Ett stort tack till Leif och Naree som verkligen hade ordnat det trevligt för oss gäster. Så nog hade jag det trevligt och värdparet hade dukat upp ett ordentligt fullspäckat matbord, hamburgare, kyckling, bacon, pommes och sallad, samt naturligtvis en hel del Thai rätter. Behövde inte äta mer den kvällen iaf. Här några få bilder från träffen, tyvärr är de inte av bästa kvalitet men håll till godo. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Fantastiskt, dig skulle man ha som granne! Peter holländaren blev så glad i går att han kallar numera soi 7 för Lyckliga Gatan (happy street) och är helt inne på att göra sånt här regelbundet. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Fantastiskt, dig skulle man ha som granne! Ja, och det har man ju nästan. Det är i alla fall "in the hoods" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Peter holländaren blev så glad i går att han kallar numera soi 7 för Lyckliga Gatan (happy street) och är helt inne på att göra sånt här regelbundet. Hur ofta är han där och hur mycket orkar han, blir min naturliga följdfråga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Hur ofta är han där och hur mycket orkar han, blir min naturliga följdfråga Han bor där på heltid och drar utan vidare ett helrör, men som i ditt fall bestämmer frun hur mycket han orkar. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Härligt leffe . Hon i gul T-shirt hade varit kul att träffa,vi har nog något gemensamt . Ha det bäst//Hp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Härligt leffe . Hon i gul T-shirt hade varit kul att träffa,vi har nog något gemensamt . Ha det bäst//Hp Hon i gul T-shirt är 13 år, ni har nog något gemensamt Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 (ändrad) Hon i gul T-shirt är 13 år, ni har nog något gemensamt Hahaha ,jo mentalt är vi på samma nivå det har du rätt i, och ålderskillnaden blir ju "Los normal " Men allvarligt ,en sån T-shirt på en 13-åring? Edit: Hon ser inte ut som 13 direkt, men säger du det så Ändrades Januari 5, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2014 Hahaha ,jo mentalt är vi på samma nivå det har du rätt i, och ålderskillnaden blir ju "Los normal " Men allvarligt ,en sån T-shirt på en 13-åring? Japp, men varken hon eller föräldrarna förstår den engelska texten "LOS normal" det också Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Hahaha ,jo mentalt är vi på samma nivå det har du rätt i, och ålderskillnaden blir ju "Los normal " Men allvarligt ,en sån T-shirt på en 13-åring? Hade samma tanke, undrar om någon talat om för henne vad det betyder? En tjej i lokalbutiken här hemma hade en T-shirt med texten, I'm hot, just grab me! Jag försökte lite försiktigt berätta vad det stog, på efermiddagen hade hon en helt annan tröja! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Härliga bilder och tack för namn på bilderna så man vet vem som är vem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 En otroligt trevlig eftermiddag kväll, tack återigen. Bilder kommer med ett bättre internet. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2014 Hahaha ,jo mentalt är vi på samma nivå det har du rätt i, och ålderskillnaden blir ju "Los normal " Men allvarligt ,en sån T-shirt på en 13-åring? Edit: Hon ser inte ut som 13 direkt, men säger du det så post-7697-0-28982000-1388920056_thumb.jpg Denna har passerat 13 år men fortfarande trotsig, en 47 åring med ***blick. Klarar du av en sån så välkommen hit Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 6, 2014 Dela Inlagd Januari 6, 2014 Ni ser ut att haft det mycket trevligt. Försökte få med mig Lillkrabban men gick bet, vi åker ju ner till Hua Hin ikväll. Hoppas kunna titta förbi en annan gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 7, 2014 Medlemmen Matz missade slaget med en hårsmån pga. tidsbrist, med när det ändå är drop in så kom han idag istället. Kall öl med is, ett bloss är inte fel att njuta av. Mycket hann vi debattera på några timmar, men han måste hem igen. Nu vet han i alla fall vägen till nästa MPR träff på två gubbs. Vem blir nästa hemlige gäst Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Fan vad man längtar ner nu. Trevligt med folk runt knutarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu