GreenValley Inlagd Augusti 1, 2020 Dela Inlagd Augusti 1, 2020 (ändrad) Jag hade 1 av 11 andelar, vi brukar träffas och konstruera systemet på lokala thaikrogen. Systemet var på 2000 rader. Ändrades Augusti 1, 2020 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Sitter och klurar på dagens rad, en 14 och en 16 procentare som spikar. Raden kommer sen, skumpan öppnad vad kan gå fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Dagens rad 4 1-2-6-7-9 6 1-2--3-4-5-6-9-12 1-2-4-5-6-8-10 9 2-3-6-8-10-12 Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 8, 2020 Dela Inlagd Augusti 8, 2020 Så blev dagens rad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 12, 2020 Dela Inlagd Augusti 12, 2020 Heja PSG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 Lätt v75 denna lördag tänkte jag förra veckan med resultat 4 rätt med en helt missad första avdelning en sån vinnare hittar man bara om man spelar på kul namn🙄 Aftonblaskan har jinxat mig och har tippat nr 10 kinky boots som föstahäst.🤔 Jag tänkte bjuda på en v75 ide nr 5 beluga winner i avd 4 det är ingen säker vinnare men en hyfsad häst men med lite dålig vinst % och därför inte så streckad kan skrälla till. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 Sån här liten gjorde jag: Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 Oj vilket svammel i mitt tidigare inlägg 🍑 . 0 rätt huga men min skräll tog sig i mål (men inte alla av mina spikar) och visst slog Aftonblaskans jinx in nåja nya tag nästa gång. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 Blev bara fyra rätt idag. Båda spikarna + 7 hästar i sista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 Hyfsat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev jrk: Hyfsat Helt ok med😉 Inte min dock😂 spelar inte lika hårt som en polare. Ändrades Augusti 16, 2020 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Helt ok med😉 Inte min dock😂 spelar inte lila hårt som en polare. Lite jobbigt i magen med dom insatserna men snyggt spelat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 7 minuter sedan, skrev jrk: Lite jobbigt i magen med dom insatserna men snyggt spelat Han e ganska van, vinner stort och förlorar stort emellanåt. Just det spelet var med ”skrapet” på kontot. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 22, 2020 Dela Inlagd Augusti 22, 2020 Risk att det blir mycket firma Björn & Örjan idag igen. Ska försöka fälla dom i några lopp, en spik på Örjan till 18 procent sitter bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 2, 2020 Dela Inlagd September 2, 2020 Jackpott på V86 ikväll, gör ett försök att få en liten del av kakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 3, 2020 Dela Inlagd September 3, 2020 Nej det blev inte bättre här.. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 4, 2020 Dela Inlagd September 4, 2020 Skrällraden inlämnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 (ändrad) Enkel men galopp för stora favoriten i lopp 1. Ändrades September 12, 2020 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Min rad idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Ett rätt efter tre lopp. Fel som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Nu är det två spikar som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 1 minut sedan, skrev MickeN: Nu är det två spikar som gäller. Hoppas det går vägen. Löp linan Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Ett glas rött till första spiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Efter missen med andra spiken slår jag till med en rak dubbel 2-7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 19, 2020 Dela Inlagd September 19, 2020 Min rad idag, vill inte spika en 87 procentare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu