Chrille Columbus Inlagd Juni 17, 2023 Dela Inlagd Juni 17, 2023 Vill återigen tipsa om en fin kul V75 omgång vänta lite nu... är det inte försent? Nä då gott om tid veckans omgång går i Boden med V75 start 20:30 😝 Norrbotten Stora pris. Lämnade in en V75 på skoj Avd nr res 1)2 (4,6) 2) 1, 4 (13,5) fått "tips" nr1 är nåt att ha 3) 7 (3,6) 4) 1,10 (6,5) 5) 7 (8,4) nr 7 är bra spik enl mig 😳 6) 13 (6,4) 7) 1 (5,2) Hu 😱 Nr 1 avdelning 2 Just massive är nen snackis på nätet så den fick åka med på kupongen nr 7 avdelning 5 Laradja Vrijthout är bra eligt mig en som varit på min lista över nästagångare. Jobbigt namn bara stammande finne som bokstaverat namnet på en raspig telefonlinje? 🤪 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 17, 2023 Dela Inlagd Juni 17, 2023 Här mitt lilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 10, 2023 Dela Inlagd December 10, 2023 Gårdagens spel. Vi är fyra st som spelar var fjärde vecka. Litet system 200 spänn plus 30 boost. Var stressad igår och drog iväg raden utan boost så jag fick skicka en till med boost. 200 spänn åt helvete. Blir ju några Leo. För en gång skull log lyckan mot mig. Utdelningen kunde ju varit bättre men några Leo blir det allt. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 Så blev det lite julklappar till nära och kära. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 26, 2023 Dela Inlagd December 26, 2023 Nu kan man ta ut svängarna lite ett tag igen. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 18 Dela Inlagd Januari 18 Full pott. 9 rätt av 8 möjliga. Usel utdelning dock. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 18 Dela Inlagd Januari 18 Jag tryckte in en rak dubbel också. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8 Dela Inlagd April 8 Ett riktigt vinstregn senaste tiden 😇 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 Där satt den, hoppas på skrällar i tre sista avdelningarna. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 4 Dela Inlagd Maj 4 snyggt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 Tänkte mig att testa en andel på ett joker system. Men jösses 273 kvitton inlämnade. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 Inte då dumt iallafall, spelpengar tillbaks. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 9 Dela Inlagd Juni 9 Kände på mig att det inte skulle bli så stora överraskningar så jag la in ett litet system. Förlorade bara 12 spänn. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 Mitt sista minuten spel, två spikar som jag varit tveksam till hela veckan. Hur ser MPR raden ut idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 9 timmar sedan, skrev MickeN: Mitt sista minuten spel, två spikar som jag varit tveksam till hela veckan. Hur ser MPR raden ut idag? Jag spikade fyran i femte åxå. Fick ändå bara ihop 5 rätt. Ingen rad öppnad idag på mpr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 Man kan inte lita på Italienaren. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 17 Dela Inlagd Augusti 17 Dagens spel med kompisen, firar med national drycken. 2 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 18 Dela Inlagd Augusti 18 Drog in 2,72kr på hästarna 😂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 18 Dela Inlagd Augusti 18 drog in 13,60kr 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu