Nicholas Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Pugh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=x7vuDgf_vMU En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juni 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 21, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=ZpDQJnI4OhU En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 För att det är det är en lång väg tillbaka för de kaxiga Tyskarna från VM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 Oj, finns ju massor att välja på. Exempelvis Queen - killer queen. Med charmtrollet Mercury. She's a Killer Queen Gunpowder, gelatin Dynamite with a laser beam Guaranteed to blow your mind Musik som gör det omvända måste bli denna fina sång ....då den spelades på min fars begravning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 Den första jag spontant kom att tänka på just idag var den här med Small Faces. "Hey! Hey!..) 🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 Han som skrev texten var 14 år gammal då... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Playing for change, Lyssna på hela mixen där hundratals amatörer spelar och sjunger som gudar. Både gammalt och nytt lite folk lite rock lite blues. Känn efter hur mår ni kolla i spegel, Wow ni ler ni känner glädje i hjärtat och själen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Från en av 90-talets bästa plattor, Definitely maybe. "I´m a rock´n roll star"... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Min favorit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Playing for Changing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 6 timmar sedan, skrev Naam jai: En grymt skön låt. "Jag hör hur dom ligger med varandra i våningen ovanför, jag hör inte honom men hon låter bra." Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Sax är min favorit just nu! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 11 minuter sedan, skrev Krafta: Sax är min favorit just nu! Grymt bra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Justin Johnson med Botleg Turn gör mig glad. En mkt duktig gitarrist jag hittade på YouTube. Spelar på skojiga instrument, som en gitarr gjord av en spade. Jag vet inte hur man lägger in från YouTube så ni får kolla själva. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 3 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Justin Johnson med Botleg Turn gör mig glad. En mkt duktig gitarrist jag hittade på YouTube. Spelar på skojiga instrument, som en gitarr gjord av en spade. Jag vet inte hur man lägger in från YouTube så ni får kolla själva. Om det är youtube så klicka dela under filmen och välj kopiera länkadress. När du skriver inlägget så klistra in länken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2018 5 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Justin Johnson med Botleg Turn gör mig glad. En mkt duktig gitarrist jag hittade på YouTube. Spelar på skojiga instrument, som en gitarr gjord av en spade. Jag vet inte hur man lägger in från YouTube så ni får kolla själva. Då hjälper jag dig lite - kopiera länken från youtube och klistra in den här! Enkelt! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Lite mer hjälp , om du har hittat en låt på youtube t.ex. så markerar du länkadressen (du klickar med musen så att hela länken blir blåmarkerad) sen högerklickar du med musen och väljer kopiera, sen väljer du att svara på mpr och infogar bilden samt eventuell text. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu