Krafta Inlagd Juli 14, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2017 Kolla in 2:a och 3:dje låten i det här klippet med den här 10 åriga trumtjejen i danmarks got talent!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Musik som gör mig lycklig är Isaanmusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 15, 2017 Dela Inlagd Juli 15, 2017 10 timmar sedan, skrev Krafta: Kolla in 2:a och 3:dje låten i det här klippet med den här 10 åriga trumtjejen i danmarks got talent!!! Hon var cool! Kolla in detta reportaget när hon får spela med sina idoler i D.A.D http://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/här-får-10-åriga-talang-vinnaren-spela-med-sina-idoler/vp-BBBICf4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 15, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2017 10 timmar sedan, skrev samet: Hon var cool! Kolla in detta reportaget när hon får spela med sina idoler i D.A.D http://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/här-får-10-åriga-talang-vinnaren-spela-med-sina-idoler/vp-BBBICf4 Grymt! D.A.D. tillhör ju även mina egna favoritband. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
whocares Inlagd November 26, 2017 Dela Inlagd November 26, 2017 5 timmar sedan, skrev Krafta: ( Full Album in 432 Hz ) There is nothing right on the left, and there is nothing left on the right Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2018 On 2017-06-23 at 02:59, skrev Krafta: Glad Midsommar på er!!! Hur bra är inte den här låten? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 What A Wonderful World "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20, 2018 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2018 Underbar version av brothers in arms! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2018 wow music! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2018 On 2016-08-27 at 23:23, skrev Krafta: Här bli man på glatt humör! Jag ville lägga in en ny bra men ägarna ville tydligen något annat så den enda låten som dyker upp när jag försöker - är den första låten som jag startade tråden med.... Och vem är personen på bilden? Inte jag. Lite lustigt med folk som publicerar bilder som är helt felaktiga. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 sällan som jag fastnar för nya artister, men jag gillar Ed Sheeran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Gamla 50-60 talare gör mig glad, det får mig att minnas det goda 70-talet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Blir inte särskilt lycklig av musik, men denna har jag alltid dragit på läpparna åt...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2018 Det här blir man ju glad av! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2018 Lite mer "old gold stuff" En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2018 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2018 Just love it! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2018 Det här är ju bara ren glädje att lyssna på! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2018 Happy! Happy - happy En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 9, 2018 Dela Inlagd Juni 9, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu