Rospigg Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Jag har som yngre aldrig intresserat mig för musik trots att jag har kunnat läsa i tidningar och andra ställen att det ger så mycket. Nu som pensionär kommer allt som en enorm känslo-våg. Massor av musik som syskon med flera har spelat gör mig tårögd. Konstigt att jag har vaknat för musik nu som pensionär ? Fattar inte ! Men det underlättar betydligt med något starkt i halsen, annars är det som vanligt svårt att njuta av musik. Vanligtvis skall det vara tyst i min omgivning för att jag skall trivas, vilket inte är lätt Thailand. Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 3 timmar sedan, skrev Krafta: Den här med blir man rätt glad av! Den bästa låt som Metallica spelat. 3 timmar sedan, skrev Krafta: Denna är bra. 3 timmar sedan, skrev Krafta: Och så orginalet. Men här kommer originalet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Nu gungar det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 10, 2016 Dela Inlagd September 10, 2016 On 2016-09-03 at 00:12, skrev Raggmunken: Mja, är det endast älgar som blir glada av bra musik? Ibland får dom nog ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2016 Blir så glad av den här låten, fantastisk sång i båda delarna och ett helt fantastiskt överasknings moment mm! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 13, 2016 Dela Inlagd Oktober 13, 2016 Bob Dylan årets Nobel pristagare i Litteratur!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2016 Dela Inlagd Oktober 13, 2016 4 timmar sedan, skrev audirs2: Bob Dylan årets Nobel pristagare i Litteratur!! Äntligen någon som man hört talas om “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
turisten Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 Visserligen inte dags riktigt än, men julstämningen har redan infunnit sig för min del. En riktigt God Jul önskar jag er alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 3, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Februari 3, 2017 Dela Inlagd Februari 3, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2017 Dela Inlagd Mars 13, 2017 Jimi borde le i sin himmel! Chiken foot, va faan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2017 On 2017-03-13 at 17:40, skrev audirs2: Jimi borde le i sin himmel! Chiken foot, va faan! Nice! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2017 Säger inte emot den här donnan. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 18, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Mars 18, 2017 Dela Inlagd Mars 18, 2017 On 2016-09-03 at 00:03, skrev Raggmunken: Den här klingar alltid i huvudet på ett gott sätt.... Nyköping äger, ibland! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 19, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2017 20 timmar sedan, skrev Stefan: Nyköping äger, ibland! //S Såg dig på Blue Lagoon i januari,hann inte snacka med dig, då du var fullt upptagen med att fota etc, jag satt vid bordet bredvid med lillkurre,tobbe m.fl. När jag kom in så satte jag mig vid det andra bordet (från ingången) för att kolla läget, det var en snubbe med ljust hår och pipskägg vid ditt bord som stirrade konstant på mig under 20 minuter innan jag jag gick och presenterade mig för lillkurre och company men jag undrar vem den blonda killen är? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 19, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2017 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Bruden från Frankrike går inte av för hackor hon heller! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 19, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2017 10 minuter sedan, skrev audirs2: Bruden från Frankrike går inte av för hackor hon heller! Nice! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 12, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2017 Grymma musikaliska artister - blir bara bättre och bättre in i filmen. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juni 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2017 Glad Midsommar på er!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu