B747 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 5 minuter sedan, skrev Raggmunken: Den här klingar alltid i huvudet på ett gott sätt.... Denna passar bäst i älgtråden he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 1 minut sedan, skrev B747: Denna passar bäst i älgtråden he he. Mja, är det endast älgar som blir glada av bra musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 1 minut sedan, skrev Raggmunken: Mja, är det endast älgar som blir glada av bra musik? Jag tror det i bland. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 11 minuter sedan, skrev B747: Denna passar bäst i älgtråden he he. Över ängar, nerför dalar Snöbeklädda toppar Som skönjas i våran ögonvrå Världen och jorden Längst upp i Norden Vackra sjöar, berg, fjäll & öar Sverige det är vårt fädernesland Vi älskar vårat land För att värna om det dyraste hopp Och dess fana vi glatt skall höja opp Sverige Sverige fosterland Sverige Sverige fosterland Sverige Sverige Sverige fosterland Sverige Sverige fosterland Sverige Vi samlar kraft för vår fana Den gul och blå, den underbara Längtan, Längtan som finns i mitt hjärta Den trakt som jag skall alltid drömma Den trakt som borde vara mer Sverige Sverige fosterland... Sverige Sverige fosterland... Sverige Sverige fosterland... Sverige Sverige fosterland... Sverige Sverige fosterland... Sverige Sverige fosterland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Bästa låten här då. Lite tragiskt att lyssna på dom när allt rasar runt om i Sverige. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Härligt tunggung även om historian är trist. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 1 timme sedan, skrev Khonis: Skönt gig! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 1 timme sedan, skrev kalasbullen: Det är bra drag i den låten!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 Den här med blir man rätt glad av! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 Eller den här hyllningen av phil med gary moore o co. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 Och så orginalet. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 (ändrad) Ändrades September 9, 2016 av scorpio63 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Synd att Phil inte följde sitt eget råd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd September 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd September 9, 2016 Den här låten med nickelback är ju så skön! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu