turisten Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 Vet inte om jag kan säga att jag blir glad av denna musik, men den är ett fantastiskt sätt att stressa av på. Sen kan man ju dessutom fråga sig om bildregin passar till musiken. Har inte bestämt mig själv vad jag skall tycka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
turisten Inlagd Augusti 14, 2016 Dela Inlagd Augusti 14, 2016 Spär på med den underbara Valentina Lisitsa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Augusti 15, 2016 Dela Inlagd Augusti 15, 2016 (ändrad) https://www.youtube.com/watch?v=g3EJ5icvaHk Ändrades Augusti 15, 2016 av jokasto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 jihad, im getting mad and there is no fuel left for the pilgrims.. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Med en Fender Jazzmaster så blir man lycklig! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Helt splitternytt från Metallica, vikket drag, jag blir glad att dom hittar rätt fortfarande! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2016 22 timmar sedan, skrev MaiChai: Med en Fender Jazzmaster så blir man lycklig! Så jävla bra och grym låt! tack ska du ha!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 19, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2016 14 timmar sedan, skrev ragson: Helt splitternytt från Metallica, vikket drag, jag blir glad att dom hittar rätt fortfarande! Den grymmaste låten från dom på länge!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Blir man inte glad av detta då har man nåt som saknas "da oben".... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Härliga Santana i början av karriären! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2016 I love Santanas gitarrspel - om någon har missat det! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Här bli man på glatt humör! Jag ville lägga in en ny bra men ägarna ville tydligen något annat så den enda låten som dyker upp när jag försöker - är den första låten som jag startade tråden med.... En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 skön musik han håller fortfarande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 (ändrad) en härlig version av one more night Ändrades September 2, 2016 av bert51 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 30 minuter sedan, skrev Bibben: Ja du Bibben, av någon anledning så vill jag se dina "moves". Har för mig jag sett dig stått och sprätta med fötterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Raggmunken: Ja du Bibben, av någon anledning så vill jag se dina "moves". Har för mig jag sett dig stått och sprätta med fötterna Jag har utmanat HC med just din länk här, fick nåt svammelsvar. Grym video f.ö. Hmmm, jaså, ja skulle jag gjort det då kommer jag nog inte ihåg det... EDIT: Kanske skulle utmana SC också Ändrades September 2, 2016 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 1 minut sedan, skrev Bibben: Jag har utmanat HC med just din länk här, fick nåt svammelsvar. Grym video f.ö. Hmmm, jaså, ja skulle jag gjort det då kommer jag nog inte ihåg det... Vet att du gillar Scooter och så stod du och vaggade lite i jump style när vi pratade, på ett grymt sätt alltså. Så jag är helt övertygad om att du kan alla moves Själv har jag inte ens nått upp i till den här nivån... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 4 minuter sedan, skrev Raggmunken: Vet att du gillar Scooter och så stod du och vaggade lite i jump style när vi pratade, på ett grymt sätt alltså. Så jag är helt övertygad om att du kan alla moves Själv har jag inte ens nått upp i till den här nivån... Haha, grymma brudar!!! Scooter rules!!!!! Ska vi sätta upp en jumpstyle show till BTT's största (och första) kalas 2027 i Åstorp? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 Första gången jag åkte till Thailand 1998 var den här het... Blir så jävla glad när jag hör denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 40 minuter sedan, skrev Bibben: Jag har utmanat HC med just din länk här, fick nåt svammelsvar. Grym video f.ö. Hmmm, jaså, ja skulle jag gjort det då kommer jag nog inte ihåg det... EDIT: Kanske skulle utmana SC också skitbra bibben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 22 minuter sedan, skrev Raggmunken: Första gången jag åkte till Thailand 1998 var den här het... Blir så jävla glad när jag hör denna. Det kan jag förstå.Helt klart en upplyftande musik. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 Den här klingar alltid i huvudet på ett gott sätt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu