Khonis Inlagd April 1, 2016 Dela Inlagd April 1, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd April 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2016 19 timmar sedan, skrev Khonis: 19 timmar sedan, skrev Khonis: En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 31 minuter sedan, skrev Thaiger: Och så säger dom att ungdomar inte rör på sig nuförtiden! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2016 År 2006 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Maj 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2016 Tio år senare.... Har inte kollat på festivalen på tiotals år, men,men, det kanske blir så imorron. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 13, 2016 Dela Inlagd Maj 13, 2016 Det är väl lite vad man vill göra, ligga hemma i soffan och slappa, elvis, bonie Taylor, dansmusik, david Bowie allt som är bra i mitt tycke, I soffan lugna låtar ute på turne kan det vara mera kräm i musiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 14, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2016 Här blir man ju både glad och lycklig! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juli 18, 2016 Dela Inlagd Juli 18, 2016 Gammal låt ekar i gammal mans lurar We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2016 On 2016-07-18 at 20:46, skrev KaiserBlood: Gammal låt ekar i gammal mans lurar Grym låt! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Juli 26, 2016 Dela Inlagd Juli 26, 2016 Härlig låt ( kolla publiken ) My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2016 Dela Inlagd Juli 26, 2016 On 2016-07-23 at 00:38, skrev Krafta: Grym låt! Jasså, har du upptäckt det nu????????????????????????????????????? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 26, 2016 Dela Inlagd Juli 26, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 On 2016-07-26 at 13:34, skrev audirs2: Jasså, har du upptäckt det nu????????????????????????????????????? Så är det kanske.. Jag har iaf minst en LP i samlingen med DP men tror att jag har fått den av någon av mina äldre bröder - skitsamma, en bra låt är en bra låt, oavsett... Lyssnade väl mer på dom här: En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 Eller en sån här låt. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 Eller en peppande låt som den här! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 Ni får skylla Audirs2 på att jag gick in på det här spåret! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Juli 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2016 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 On 2016-07-29 at 01:05, skrev Krafta: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 2, 2016 Dela Inlagd Augusti 2, 2016 Duger när de gör Ramones. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu