Jive Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Hej Det som är skit för dej är kanske guld för mig. Och vice versa. I en tråd som denna kan ju omöjligt alla inlägg falla alla i smaken. Men tror knappast att det är någon som skämtar när man gör ett inlägg här. Jag blir glad att höra denna låten bland annat för att jag har så fina minnen i samband med denna. MVH Nonki Ok, respekt! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Ska du börja gråta nu?Ps. Lite ironi får man väl tillägga då vi förstår din ångest mannen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Nej det hade jag inte tänkt Jag skrev ju just att jag blev glad av att höra låten. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Fast det är inte skämmigt att gråta, det gjorde jag då min älskade morfar Eino gick bort. Förhoppningsvis sista gången i mitt liv:https://www.youtube.com/watch?v=PzIa2ZWKeNU Nej inte skämmigt men jag gråter bara när jag är ledsen, inte när jag är glad. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 25, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2015 Ledsen att behöva klistra in den här, men det är vårt arv. En riktig dansk klassiker! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 25, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2015 (ändrad) Här är en annan glädjespridare! Ändrades December 25, 2015 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 25, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2015 Spelar tydligen ingen roll vilken låt jag lägger in så kommer ändå Queen-bohemian upp - kan någon moderator lösa problemet? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2015 Det här blir man riktigt glad av: En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2015 Helt underbart med Paul Akister! Och nästa inlägg är i världsklass om inläggen går igenom! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2015 Världsklasse! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2015 Rest in peace Lemmy Kilmister!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2016 Nästa superstjärna! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2016 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Och här kommer en kommunistlåt... (man kan ju bara inte ogilla den här låten ) Sådan här dålig låt eller skitpropaganda skulle jag aldrig propagera för eller understödja,vem fan har bytt ut den här videon? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Känns lite skrämmande att ingen,här på forumet gillar den här låten.... Och här kommer en kommunistlåt... (man kan ju bara inte ogilla den här låten ) Sådan här dålig låt eller skitpropaganda skulle jag aldrig propagera för eller understödja,vem fan har bytt ut den här videon? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Vilka fina låtar ni har lagt upp här, toppen. Lyssnar just nu på you tube och corina corina bra låt att sova till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 otippat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2016 David Bowie har ju gjort en hel del låtar genom tiderna som man blir glad av! RIP! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2016 Såsom Suffragette city En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2016 (ändrad) Eller Heroes. Ändrades Januari 15, 2016 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2016 Eller Life on Mars. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2016 China girl. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 15, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2016 Let´s Dance! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu