scorpio63 Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 (ändrad) nice, mina flickor Ändrades Oktober 16, 2015 av scorpio63 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Thin Lizzy med 70-åriga May Booker gästande på keyboard, man blir aldrig för gammal för rock´n roll! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Den här blir man ju inte heller ledsen av att lyssna på! satisfaction bättre än stones ??????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Tja, det är ju ändå fredag... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Thin Lizzy med 70-åriga May Booker gästande på keyboard, man blir aldrig för gammal för rock´n roll! Ja du MaiChai.........kallar du det här för Rock`n roll då vet jag inte.........låter ju mera som amerikansk folkmusik..........hehehehe.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Äkta Rockn`roll spelades på 50 o 60-talet....kanske en bit in på 70-talet.......det är min syn på detta...sen får andra tycka vad dom vill.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
turisten Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Den här är en sån som jag inte hört tidigare men de är ju som vanligt fullt ös Lite Springsteen är alltid rätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Grattis Kim Larsen 70 år i dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 [url=https://www.youtube.com/embed/gQ5ZWxsjDKQ?feature=oembed] Grattis Kim Larsen 70 år i dag [emoji4] Kanon ...tänk att man var med i deras fanclub när jag var ung Skickat från min GT-I8730 via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Den här blir man ju inte heller ledsen av att lyssna på! Helt bra en liten rolig och ganska bra sök på Bruce Willis han sjunger med glädje och hyfsat bra. kolla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Det här blir jag glad av! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Eller den här. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Eller den här. Ingen som sökt på Bruse Willis Felstavat men jag tror ni vet vem jag menar. Vilken glädje när han sjunger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Snygg är hon också! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Snygg är hon också! Snygg som fan kanske inte min musik, men okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2015 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 (ändrad) https://www.youtube.com/watch?v=-UgMZ8SYA0c Ändrades Oktober 23, 2015 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Den här blir jag glad av- En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Oktober 23, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2015 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=o8Eg-mWdDLc Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 24, 2015 Dela Inlagd Oktober 24, 2015 (ändrad) Man vart ju hårdrockare på 80-talet men det här kunde jag inte motstå på den tiden....... Älskar avslutet på den här förlängda versionen.......... Ändrades Oktober 24, 2015 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 27, 2015 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2015 Den här videon lyfter kvällen! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu