Jump to content
IGNORERAD

Musik som gör dig glad/lycklig!

Krafta

Recommended Posts

Krafta du e många karma.

Men i mobilen och tapatalk så verkar det som man inte kan ge karma. Jag har försökt. Men ja e inte proffs.

Så därför svarar jag mitt karma till dig .

Många karma till dig Krafta

Dela på andra sajter

Här är den!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Ska di få spela för maj när jau lagt tofflorna  :yes:

Ditt inlägg är tydligen censurerat!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Tonight I´m Yours med rod stewart.

Dela på andra sajter

The Faces - I´m losing you.

Dela på andra sajter

Säkert varit med förut.

Ett modelejonhona

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Sådant här är ju glatt.

De har ju sådant i Maitans ibland

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Har kanske varit inne förut, men jag gillar verkligen den här.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Curtis Mayfield - Move On Up

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Let's Get It On ~ Marvin Gaye ~Live 1974

Dela på andra sajter

Simply Red!

Dela på andra sajter

Den här är inte heller dum fast den är gammal.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Såg han på Blues Factory förra veckan. Han verkar trött nu, har fyllt 70 tror jag.

Har kvar karisman och tonen men det flyter inte om spelet. Han är för snabb in i varje "etta". Radar Love slaktade han totalt...

Jag gillar honom när han är skärpt, men sista gångerna jag sett han så ...han är inte fokuserad längre, vill mest hem ser det ut som.

Jamen stå å nöta samma samma varje jävla dag 365/10 Är väl inte så jäkla givande, ok han börjar bli till åren. Men sparka honom i arslet så ska du se att han går några mil till.

Jag menade inge' elakt. Men ibland behöver man en spark i röven för att komma Back on track.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Eliza Doolittle - Pack Up

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...