Nilsson68 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Krafta du e många karma. Men i mobilen och tapatalk så verkar det som man inte kan ge karma. Jag har försökt. Men ja e inte proffs. Så därför svarar jag mitt karma till dig . Många karma till dig Krafta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 http://youtu.be/5yuvwCGN-GA Ska di få spela för maj när jau lagt tofflorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2015 Här är den! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Super. Dubbel karma na Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Januari 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2015 Ska di få spela för maj när jau lagt tofflorna Ditt inlägg är tydligen censurerat! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2015 Dela Inlagd Januari 30, 2015 Ditt inlägg är tydligen censurerat! Celtic Moods..The Green fields of America.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tonight I´m Yours med rod stewart. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 The Faces - I´m losing you. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Säkert varit med förut. Ett modelejonhona Ändrades Mars 6, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Sådant här är ju glatt. De har ju sådant i Maitans ibland Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Har kanske varit inne förut, men jag gillar verkligen den här. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Curtis Mayfield - Move On Up En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 En snygging. https://www.youtube.com/watch?v=kt0g4dWxEBo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Barry White! https://www.youtube.com/watch?v=68phuUCtbOc En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Let's Get It On ~ Marvin Gaye ~Live 1974 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Laid Back - Sunshine Reggae (1982) https://www.youtube.com/watch?v=chomC2-ObeI En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Simply Red! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Den här är inte heller dum fast den är gammal. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Såg han på Blues Factory förra veckan. Han verkar trött nu, har fyllt 70 tror jag. Har kvar karisman och tonen men det flyter inte om spelet. Han är för snabb in i varje "etta". Radar Love slaktade han totalt... Jag gillar honom när han är skärpt, men sista gångerna jag sett han så ...han är inte fokuserad längre, vill mest hem ser det ut som. Jamen stå å nöta samma samma varje jävla dag 365/10 Är väl inte så jäkla givande, ok han börjar bli till åren. Men sparka honom i arslet så ska du se att han går några mil till. Jag menade inge' elakt. Men ibland behöver man en spark i röven för att komma Back on track. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2015 Eliza Doolittle - Pack Up En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Jag vet inte om denna är med men dessa 3 super duper gitarister där Yngwie sätter tonen är fantastiskt bra G3 Rockin' in the Free World https://www.youtube.com/watch?v=3hSMqjrVKcM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu