Krafta Inlagd Mars 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2014 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2014 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Den här gör mig jättelycklig. http://s93.photobucket.com/user/scorpio63/media/film/Thailand.mp4.html Jaha. Forumet klarar inte längre att länka till photobucket. Länken funkar om man klistrar in det i en webbläsare. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQja denna sång kanman ju inte bränna upp i gävle under julen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2014 Måste erkänna att lady gaga inte var min grej, men har nog ändrat mig, iafall med den här. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 en låt som jag tycker passar här äe denna .. cool porter song med per Gessle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 ok jag kan inte lägga in något från you tube! men de bryr jag mig inte om. men en låt som gör mig glad är denna indian resorvation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 ännu än harlig låt som gör mig glad .nationalteatern livet är en fest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2014 (ändrad) Dubbelpost Ändrades Mars 15, 2014 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2014 Fantastiskt!!! Helt klart den grymmaste låten/uppträdande hon har gjort,trots att det var hennes första! Det säger väl en del om skivbolagen som har bestämt vägen efteråt (2014 nu!). En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 http://youtu.be/Oxbtnzql2IA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 (ändrad) När vi ändå är inne på idrottsgalan så blir man ju på ganska gott humör av det här! Ändrades Mars 15, 2014 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=bCTA85dKvK8 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 Fick mig att tänka på Sweet & Ballrom Blitz! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 (ändrad) Ändrades Mars 15, 2014 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 ja denna sång kanman ju inte bränna upp i gävle under julen Ok här kommer en sång som kanske passar herrn http://youtu.be/uV4r2EtFLuM /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu