Jump to content
IGNORERAD

Musik som gör dig glad/lycklig!

Krafta

Recommended Posts

Den här låten gör mig både glad och ledsen. Då förlängesen när den kom lärde jag syrran att gilla den och den gjorde mig glad Men oftast numera när jag hör den så              

gör den mig så ledsen att hon inte längre finns kvar..

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Fick mig att tänka på 80-tals dängan.

eller en nyare variant...

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Hon va fan ingen fager syn sista gången jag såg henne... Stackars människa.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Hon va fan ingen fager syn sista gången jag såg henne... Stackars människa.

Har inte skådat varelsen själv dom senast decennierna men hon har nog det inte så lätt! Väldigt synd eftersom hon hade en grym röst/sound och kunde bli riktigt stor i musikvärlden!

Dela på andra sajter

Har inte skådat varelsen själv dom senast decennierna men hon har nog det inte så lätt! Väldigt synd eftersom hon hade en grym röst/sound och kunde bli riktigt stor i musikvärlden!

Ja hon hade fortfarande kvar dom vackra ögonen och i dom såg jag bara skräck och förtvivlan.. Ähh vill du veta mer så tar vi det via PM.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Ja hon hade fortfarande kvar dom vackra ögonen och i dom såg jag bara skräck och förtvivlan.. Ähh vill du veta mer så tar vi det via PM.

Vet inte om jag vill veta mer om hennes tragiska utveckling,har sett en del om henne på nätet,hade jag sett henne när hon gick förbi mig så vet ifan hur man skulle ta det,bara situationen skulle visa slutet, trots allt så hade hon en grym röst.

Dela på andra sajter

Anpassar mig och går vidare in i 80-talet och låtar som man blir glad/lycklig av!

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Stränder, brudar, leenden, solsken,,,,livet på en pinne.

En låt som man blir riktigt glad av!

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Jag fortsätter i 80-talet med dom grymma låtarna.

Dela på andra sajter

70-tal

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...