Guest jlh66 Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Den här låten gör mig både glad och ledsen. Då förlängesen när den kom lärde jag syrran att gilla den och den gjorde mig glad Men oftast numera när jag hör den så gör den mig så ledsen att hon inte längre finns kvar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2014 Dela Inlagd Februari 2, 2014 http://youtu.be/cgFLdewM1ys När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 Fick mig att tänka på 80-tals dängan. eller en nyare variant... En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Hon va fan ingen fager syn sista gången jag såg henne... Stackars människa. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 Hon va fan ingen fager syn sista gången jag såg henne... Stackars människa. Har inte skådat varelsen själv dom senast decennierna men hon har nog det inte så lätt! Väldigt synd eftersom hon hade en grym röst/sound och kunde bli riktigt stor i musikvärlden! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=ZvBJLZPB7M8 Hå helvete, nu blev det en nytändning. ZZ som låter bra... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Har inte skådat varelsen själv dom senast decennierna men hon har nog det inte så lätt! Väldigt synd eftersom hon hade en grym röst/sound och kunde bli riktigt stor i musikvärlden! Ja hon hade fortfarande kvar dom vackra ögonen och i dom såg jag bara skräck och förtvivlan.. Ähh vill du veta mer så tar vi det via PM. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Stränder, brudar, leenden, solsken,,,,livet på en pinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 Ja hon hade fortfarande kvar dom vackra ögonen och i dom såg jag bara skräck och förtvivlan.. Ähh vill du veta mer så tar vi det via PM. Vet inte om jag vill veta mer om hennes tragiska utveckling,har sett en del om henne på nätet,hade jag sett henne när hon gick förbi mig så vet ifan hur man skulle ta det,bara situationen skulle visa slutet, trots allt så hade hon en grym röst. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 Anpassar mig och går vidare in i 80-talet och låtar som man blir glad/lycklig av! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 Stränder, brudar, leenden, solsken,,,,livet på en pinne. En låt som man blir riktigt glad av! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 Jag fortsätter i 80-talet med dom grymma låtarna. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Februari 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2014 70-tal En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=PiY1rx2KTxI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 Jag blev glad förra helgen. Jag hörde en låt som jag kunde stampa takten till och gilla lite grann samtidigt som en kompis son och hans sambo gjorde en dansuppvisning. Dom skakade loss till : http://www.youtube.com/watch?v=5jlI4uzZGjU Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 7, 2014 Dela Inlagd Februari 7, 2014 (ändrad) Jobbigt PK men kul! http://www.youtube.com/watch?v=qn84aexv4L4 Clion? Ändrades Februari 7, 2014 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu