mangokid Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Hur är det på kokosön nu? Mkt regn, eller? Åker, om vädret tillåter, över till ön på söndag lr måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Hur är det på kokosön nu? Mkt regn, eller? Åker, om vädret tillåter, över till ön på söndag lr måndag. Det är helt ok, någon regnskur men sol mesta dels av dagarna. Vi hade ett helvetes åskväder igår natt men idag har solen vart framme hela dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Det är helt ok, någon regnskur men sol mesta dels av dagarna. Vi hade ett helvetes åskväder igår natt men idag har solen vart framme hela dagen. Låter bra, jag tackar för infon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Låter bra, jag tackar för infon. Just nu ösregnar det!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 19, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Det har regnat klart på måndag när jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.