sawadee kaa Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Vi ska snart åka med Emirates till Bangkok och stannar några nätter i Dubai när vi mellanlandar. Som inbiten thailandsresenär så kan jag absolut inget om Dubai, i vilken del av Dubai är det bäst att bo i? Tar tacksam emot tips på ngt prisvärt hotell. Känns som priserna på hotell här är ganska höga (i varje fall om man jämför med Thailand). Ngn som vet om det finns ngt forum för Förenade Arabemiraten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Deira borde väl vara en hyfsad billig stadsdel. Dubai är inte så himla stort och det är enkelt att ta sig fram där, Metro och taxi funkar bra där. Jo, klart att det är dyrare, så om ni ska vara där i några dagar så föreslår jag att ni åker till Abu Dhabi och bor där, mycket mer genuint och billigare (men inte billigt). Dubai är i mitt tycke en turistfälla, typ Phuket. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.