SWED THAI Inlagd Januari 25, 2014 Dela Inlagd Januari 25, 2014 (ändrad) imorgon Fredag 24:e, kl. 18.00 meddela om Du kommer före kl 12.00,,, Sjömansbiff med rödbetorwww.smallgarden-steakhouse.com Inga bilder? Frälsningsarmen i gar ocksa? Körde du pärleporten och guldgrävarsangen pa mötet? Mvh. SWED THAI Ändrades Januari 25, 2014 av SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 25, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2014 J...la skit, glömde ta foton... men mycket trevligt. De var riktigt party igår, 14 gubbs på plats och några damer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 29, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2014 Fredag 31:e Svenskträff kl.18.00 i Khon Kaen info: www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Är på räls så jag kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 31, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2014 Hej å hå !!!! Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Nej det kom lite i vägen tyvärr! Men det får bli en annan gång Är prinsessan på plats tro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 (ändrad) Incheckad och även på väg till fredagsträffen Bildskärm i stolen Ändrades Januari 31, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Är på räls så jag kommer Sitter du i lokhytten?Är det herrn själv som kör månne? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Sitter du i lokhytten?Är det herrn själv som kör månne? Givetvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Serverat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Serverat ser kanongott ut, hälsa thainenne med fru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Serverat snacka om att se ut som SLAFS !!! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 snacka om att se ut som SLAFS !!!nästan för fast men fantastiskt god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 nästan för fast men fantastiskt god Ät inte upp allt ta minst fem potatisar och bjud på kålpudding till mig och Tomurdoc och några till i morgon kväll. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Dessert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Tjena sam sip sam, ja du serverkligen ut att trivas pa din resa. Ha det sa bra min van. Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 31, 2014 Dela Inlagd Januari 31, 2014 Serverat Så där ja !! Så ska det se ut Inte som barnportionerna som serverars i Pattis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Februari 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2014 Tack för besöket 33:an, mycket trevligt att träffa Dig,,,, " synd bara att ryktet hade spridigt sej att Du skulle komma så dom andra gubbarna stannade hemma,, hehehe". Ha nu en fortsatt trevlig resa och glöm nu inte att efter kl 18.00 ikväll får Ni inte dricka alkohol, hälsa Leifen och dom andra medverkande i Koratslaget. SKÅL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Februari 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2014 Glömde bilden, men här kom den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Händer det nånting på fredag kvällarna eller har det dött ut? Landar i KK på lörda morron, kan bli ett besök så småningom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Mars 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2014 Vi har träffarna varje Fredag tills vidare, har tunnat ute lite nu då en del av övervintrarna har åkt hem. sista Fredagen var det 13 stycken på plats plus några damer. VÄLKOMMEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Mars 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2014 Fredag 21 Mars kör vi liten "fyllefest". busgrogg vodka cola 40 baht, Kålpudding, kokt potatis och lingonsylt 150 baht info på hemsidan: www.smallgarden-steakhouse.com VÄLKOMNA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 17, 2014 Dela Inlagd Mars 17, 2014 Att jag missar min favorit mat, landar lörda morron i KK. Siktar på 28 mars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd April 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd April 18, 2014 hallå där ute, Ikväll från 18.00, Rotmos med rimmad fläsk.. www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 hallå där ute, Ikväll från 18.00, Rotmos med rimmad fläsk.. www.smallgarden-steakhouse.com Ska du inte ha påsklunch med Nubbe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu