thainenne Inlagd December 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2013 Fredagen 3 Januari blir det Köttbullar, kokta potäter, gräddsås och lingon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Kanske kanske jag kommer till Khon kaen den 10 januari ! Då skall jag göra en visit hos dig. Dottern tar examen och det är diplom utdelning där någonstans i stan!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Kanske kanske jag kommer till Khon kaen den 10 januari ! Då skall jag göra en visit hos dig. Dottern tar examen och det är diplom utdelning där någonstans i stan!! Även den. 31 jan ska du och prinsessan vara där ,med basta he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd December 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2013 Det låter trevligt S.C. Ni är välkomna. Ett par kompisar härifrån är i Khao Lak nu jag sa till dom besöka Dej. den 31 Jan har 33:an beställt kålpudding så då syns vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stigen Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Hej,har bara 9 mil till din krog bor i Boa Yai,är inte i Thailand nu men jag kommer defenitift att besöka er nästa gång jag är nere. Lycka till med krogen och Gott Nytt År Stig, David och Jantha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Det låter trevligt S.C. Ni är välkomna. Ett par kompisar härifrån är i Khao Lak nu jag sa till dom besöka Dej. den 31 Jan har 33:an beställt kålpudding så då syns vi. Ja prinsessan har ju varit och ätit köttbullar hos dig innan så hon vet var det ligger nånstans. Ja skicka hit kompisarna bara, Scandinavian ligger bredvid norra polistationen i Khuk kak ,lätt att hitta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Gott slut o Gott nytt år Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2014 Fredagen 3 Jan. Köttbullar, kokt potatis, gräddsås och lingon om Du vill vara säker på att få "kvällens rätt" meddela senast kl. 12.00 per mail på hemsidan eller sms, tel: 0872 64 11 84 www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2014 Några bilder från Fredagens träff 3 Jan-14, 11 svenskar kom denna kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2014 Fredag 10 Jan. Rotmos med fläsk. 150 baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 4, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2014 Föranmälan nödvändigt om Du vill ha rotmos, i annat fall hänvisas till ord. meny info på hemsidan. www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Lite bilder på köttbullar och potatisen från igår hade varit trevligt. Mmmm, gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2014 Måndag 13:e Jan. är det "Julgransplundring". kl. 16.00 - 18.00 öppet hus med gratis kaffe och gräddtårta. Välkomna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Hall hart i kulorna sa dom inte aker med ut . När ni nu dansar ut Knut. www.swed-thai-farangfood-com.webnode.se Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2014 Kulorna är i tryggt förvar, men tack i alla fall, GOD FORTSÄTTNING på det nya året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Kulorna är i tryggt förvar, men tack i alla fall, GOD FORTSÄTTNING på det nya året. Tack det samma. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2014 Svenskträffen den 17:e Jan. Pannbiff med lök, sås, potäter och lingonsylt. info: www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Svenskträffen den 17:e Jan. Pannbiff med lök, sås, potäter och lingonsylt. info: www.smallgarden-steakhouse.com Wästgöte eller? www.swed-thai-farangfood-com.webnode.se Mvh. SWED THAI. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Ja prinsessan har ju varit och ätit köttbullar hos dig innan så hon vet var det ligger nånstans. Ja skicka hit kompisarna bara, Scandinavian ligger bredvid norra polistationen i Khuk kak ,lätt att hitta Ja nu har dina kompisar varit här!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2014 Japp, men Du kom inte i Fredags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Nej det kom lite i vägen tyvärr! Men det får bli en annan gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Januari 16, 2014 Dela Inlagd Januari 16, 2014 (ändrad) Hej Thainenne. Trevligt att träffas igar. Och ha en bra dag idag. Har lagt upp lite bilder pa min hemsida pa osten som jag pratade om igar. Kanske försöker jag att dom kommer över och kör nagra lanseringsdagar i Thailand. Kanske intresserad om att ha lansering en dag hos dig pa eran resturang för faranger i Khon Kaen. Lägger upp priser när jag vet Tullpriser för Import till Thailand. www.swed-thai-farangfood-com.webnode.se Mvh. SWED THAI Ändrades Januari 16, 2014 av SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2014 Några bilder från träffen i Khon Kaen den 17:e Jan. rena" j..la" frälsningsarmén i jämförelse med Udon, hahaha,,, men trevlgt i alla fall, 16 svenskar på plats. Nästa Fredag den 24:e kl.18.00 Sjömansbiff. info på hemsidan: www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Januari 18, 2014 Dela Inlagd Januari 18, 2014 Aker frälsningsarmen HD i Bangkok? Mvh .SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2014 imorgon Fredag 24:e, kl. 18.00 meddela om Du kommer före kl 12.00,,, Sjömansbiff med rödbetor www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu