thainenne Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Fredagar vid 18-tiden träffas vi i Small Garden steakhouse Khon Kaen för lite och dryck för dom som önskar eller bara kom och "tjöta lite" Fredag 18:e Okt. Pytt i panna med ägg och rödbetor, 100 baht www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Fredag 25 Okt. Svenskträff kl 18 med kålpudding, potatis och lingon.. 120 baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Fredag 25 Okt. Svenskträff kl 18 med kålpudding, potatis och lingon.. 120 baht Jag flyttar nog till khon kaen tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Ja men tänka sig att denna träff ska ske på din resturang,är det inte roligare vid svensk träff att ses på lite olika ställen ? För inte vill du väl tjäna pengar på svensk träffarna ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 tidigare träffades vi på Roma, men många röstade för att komma hit istället, och med dom prisena vi har för käket på träffarna blir det fan inga pengar att tjäna, det kan väl inte vara helt gratis bara för man träffas på en svensk restaurang och för övrigt är det frivilligt om vill komma hit eller gå någon annan stans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Den som känner sig lurad på en middag för 120bath kan avstå. Finns alternativ från 30bath på thaiställen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Ja men tänka sig att denna träff ska ske på din resturang,är det inte roligare vid svensk träff att ses på lite olika ställen ? För inte vill du väl tjäna pengar på svensk träffarna ? Eftersom även de andra lite olika ställen tar betalt och tjänar pengar tycker jag ni ska träffas hos micke isan, enda stället där det är gratis. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Eftersom även de andra lite olika ställen tar betalt och tjänar pengar tycker jag ni ska träffas hos micke isan, enda stället där det är gratis. Tycker bara det är sånt hyckleri,får mig att må lite illa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 tidigare träffades vi på Roma, men många röstade för att komma hit istället, och med dom prisena vi har för käket på träffarna blir det fan inga pengar att tjäna, det kan väl inte vara helt gratis bara för man träffas på en svensk restaurang och för övrigt är det frivilligt om vill komma hit eller gå någon annan stans. Oj träffade jag en öm tå ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Den som känner sig lurad på en middag för 120bath kan avstå. Finns alternativ från 30bath på thaiställen. Och i din vildaste fantasi så tror du jag menar vad maten kostar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 (ändrad) Och i din vildaste fantasi så tror du jag menar vad maten kostar ? JA, för avundsjuk tror jag inte på och att du missunnar en näringsidkare att få igen lite av sina investeringar tror jag inte på heller. Ändrades Oktober 24, 2013 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Lägg ner du är bara löjlig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 JA, för avundsjuk tror jag inte på och att du missunnar en näringsidkare att få igen lite av sina investeringar tror jag inte på heller. Absolut inte,klart han ska tjäna pengar,är bara sättet det sägs på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Ja men tänka sig att denna träff ska ske på din resturang,är det inte roligare vid svensk träff att ses på lite olika ställen ? För inte vill du väl tjäna pengar på svensk träffarna ? Hur fan orkar du pissenisse, ta din batong och stoppa upp den någonstans.. . . . typ där solen inte skiner! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Tycker bara det är sånt hyckleri,får mig att må lite illa. Alltså, nu har jag i o fö sig inte med just detta att göra, men kan du ge ett exempel på vad som är hyckleri när man inbjuder till svenskträff som ju är gratis att deltaga i, men om man vill äta eller ta en öl så skulle det vara intressant att höra vem du tycker ska betala min mat o dryck! Vi hade svenskträff i Udon häromdagen och vi åt o drack vad vi vlle och var o en betalade sin mat och dryck, är det också hyckleri eller gäller det bara om man upplåter sin egen restaurang? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 (ändrad) Hur fan orkar du pissenisse, ta din batong och stoppa upp den någonstans.. . . . typ där solen inte skiner! Kom du och försök ist.För gud vad jag skulle vilja träffa dig personligen. Ändrades Oktober 24, 2013 av micke isaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Alltså, nu har jag i o fö sig inte med just detta att göra, men kan du ge ett exempel på vad som är hyckleri när man inbjuder till svenskträff som ju är gratis att deltaga i, men om man vill äta eller ta en öl så skulle det vara intressant att höra vem du tycker ska betala min mat o dryck! Vi hade svenskträff i Udon häromdagen och vi åt o drack vad vi vlle och var o en betalade sin mat och dryck, är det också hyckleri eller gäller det bara om man upplåter sin egen restaurang? Bara min egna tankegång och precis som du säger så har du inget med detta att göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Kom du och försök ist. Hahahah nä, jag väljer mitt sällskap, med någorlunda omsorg. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 wow,,, härligt det blev lite fart i tråden... f.ö. så är det inte jag som tagit initiativet att vi ska ha träffen i min restaurang utan det är dom andra som träffats tidigare på Roma hotels uteservering. men nästa Fredag ska jag ha rotmos till det facila priset 120 baht,,, fan vad det blir pengar av det. Kan påminna att för snart 2 veckor sedan hade vi grillparty med gratis mat, fan att Du missade det Micke isaan. Ha en bra kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Lycka till. Hoppas ni far bra uppslutning pa era träffar. Maste ju vara perfekt om man som Svensk kan träffas och fa lite Svensk mat samtidigt. Lite bilder och deltagar antal fran träffarna önskas. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Lycka till. Hoppas ni far bra uppslutning pa era träffar. Maste ju vara perfekt om man som Svensk kan träffas och fa lite Svensk mat samtidigt. Lite bilder och deltagar antal fran träffarna önskas. Mvh. SWED THAI Kan bara hålla med. Helt klart att även resa från någon grannstad och ta en övernattning ibland. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ubol Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Det låter trevigt att finns någon plats där Svenskar kan träffas i Khonkaen,nu har jag inte flyttat ut ännu,men mitt hus växer för varje dag som ligger i Khonkaen.Jag hoppas att få flytta dit under slutet av nästa år,men jag kommer vara där på semester tidigare,och då vill jag komma besöka era träffar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu