Jump to content
IGNORERAD

Dagens tub

Kim

Recommended Posts

• Svar 1,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

196

• Kenneth4618

139

• Enis

98

• Thaiger

41

Då Volvo PV, verkar ligga bra till i budgivningen på Saabs konkursbo, kanske det äntligen blir en Volvo Sonett?

Mvh. borje222

Ändrades av borje222
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Nerakhoon (The Betrayal) is a heart-felt documentary about a Lao family...

Väl värd att se (alla avsnitt). Detta är det första och det andra, de andra finns att se på YouTube.

Dela på andra sajter

Kenneth4618

En från Surin

Kan reka den här killen´s tuber från LOS

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

En ironisk (sarkastisk) video som riktar en viss kritik mot den socialhjälp som erbjuds ensamstående mödrar i USA.

Något har helt klart gått fel, men exakt vad, ja det överlåter jag till betraktaren att bedöma ;)

Dela på andra sajter

Guest borichiangmai

Djuren i Afrika äter den här frukten som heter Marula och dom blir riktigt fulla på den.

Man kan köpa frö på webben och ha i trädgården smakar nästan som changbeer. :party1:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Djuren i Afrika äter den här frukten som heter Marula och dom blir riktigt fulla på den.

Man kan köpa frö på webben och ha i trädgården smakar nästan som changbeer. :party1:

Som en helkväll hos Maitans :drinks:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

En ironisk (sarkastisk) video som riktar en viss kritik mot den socialhjälp som erbjuds ensamstående mödrar i USA.

Något har helt klart gått fel, men exakt vad, ja det överlåter jag till betraktaren att bedöma :wink:

En song till Mr Buch

Dela på andra sajter

Något har helt klart gått fel, men exakt vad, ja det överlåter jag till betraktaren att bedöma :wink:

Riktigt kul. :) Vet du hur många anmälningar du fått?

Läste någonstans att det kommer in en del klagomål på dina inlägg, härligt!

Har själv en viss grupp som förföljer en och lovat ägaren att inte nämna en viss "folksjukdom" för det är stötande och jobbigt, otroligt fegt att anmäla (typ gola) och inte ens ha en åsikt mot andras åsikter.

Nåja svensk/thailändsk politik, religion, prostitution och andra känsliga ämnen går an men censuren slår hårt ibland, fetma är tabu.

Våga inte ha en åsikt om invandrare, att många här är "smygfientliga" är väl uppenbart men accepterat, thai-fru eller inte.

Har faktiskt inget emot tjockisar förutom att det är jobbigt att sitta brevid dom på flyget. Som Magnus Betnér sade, "dom bästa människorna är fulla tjockisar" kan bara hålla med.

Borde inte skrivit detta men gjorde det ändå. :)

Tack Sam sip sam som tycker man är sjuk i huvet då herrn ifråga följt ens forumskarriär, lite skrämmande faktiskt (det var ok att skriva för ingen anmälde det och då är det ok) samt nissen som hade "sympati" för en men inte nu längre. Riktigt ögonöppnande ur min trångsynta lilla värld. :D

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Riktigt kul. :) Vet du hur många anmälningar du fått?

Läste någonstans att det kommer in en del klagomål på dina inlägg, härligt!

Har faktiskt ingen aning om hur många anmälningar jag fått - kanske för få, vad vet jag?

Jag har själv inte läst att det kommer in några klagomål på mina inlägg, men det är väl inte helt orimligt

att någon läsare är av totalt motsatt åsikt och att personen därför får magknip av en del inlägg.

Det vore dock roligt att få veta vem som klagar, för då kan man ju få ett kul bollplank en stund.

Mvh

SN

Dela på andra sajter

Hejja Brazil! :14:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Nordiskt samarbete på 70 talet!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Såg att Clion tänker sätta ner foten så att han i framtiden får fira Kristi Himmelsfärd ifred.

http://www.maipenrai...020#entry493682

http://www.maipenrai...005#entry493661

Här ska Clion få en lektion i hur det kan låta om man med eftertyck "sätter ner foten".

Om han tar efter Biskop Lawsons övertygande stil och pladdrar på utan pause

så får hon i alla fall inte en syl i vädret. :14:

Risken är dock att du blir lite hes på köpet :wink:

[media=]http://www.youtube.com/watch?v=g_FsvfEk9oA

Dela på andra sajter

Kenneth4618

En till från min favoritfilmare

Dela på andra sajter

Jag kom plötsligt att tänka på denna klassiker, apropå snurrigt :wink:

[media=]

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...