KalleKula Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Finsk musik är bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 12, 2012 Dela Inlagd Februari 12, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 (ändrad) The noble art of self defence Philipinaren "Johreil Casimero" knockade ut argentinaren "Luis Lazarte" härom dagen och då visade argentinarna att de åter igen är ena riktigt "dåliga förlorare". Publiken kastar flaskor och stolar, sedan stormar de ringen och ger sig på vinnaren och hans team. Ändrades Februari 15, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 påminner lite om OS seul boxningen, om jag inte minns fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 16, 2012 Dela Inlagd Februari 16, 2012 tjäna hundra kronor varje dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Min son tipsade mig om hans kompis Malin i Gbg, och visst har hon musikalisk talang och en härlig och fin röst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Ett minst sagt debatterat ämne på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Vad heter hotellet och var ligger det? - Det såg nämligen så trevligt ut, så där skulle jag kunna tänka mig att bo en tid. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 Koh lanta. ragson kanske kan svara. ännu en skön tube Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 17, 2012 Dela Inlagd Februari 17, 2012 (ändrad) en till Ändrades Februari 17, 2012 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 18, 2012 Dela Inlagd Februari 18, 2012 (ändrad) Fastnat i youtubeloopen idag och hittade detta. Fattar ingenting, vi gnäller över att thailandes kultur kan vara svår ibland? Inte undra på att bensinen är så dyr. Dessutom sitter damen i fråga och ser grymt besvärad ut. http://www.youtube.com/watch?v=I2Q_oMEtG-w&feature=related EDIT: Tydligen är det lite som bratsens vaska/kasta massa hamburgare och inte helt ovanligt hos araberna. Första tanken var "vilka jävla svin" men sen, tja varför inte... Ändrades Februari 18, 2012 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 En härlig filmsnutt från vår allas älskade Clirre. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 En härlig filmsnutt från vår allas älskade Clirre. Där blev jag inblandad igen när vår käre clion fick en nostalgikick igen En bra låt fick jag iaf.Fin bil clirre men det är väl rattfylla att sitta vid ratten med bilen igång Du får tillbringa tiden med darlingen och putsa upp hennes glans så hon skiner som merzedesen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 Tack för dagens skratt !! Han är bara för go den gubben “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 20, 2012 Dela Inlagd Februari 20, 2012 En härlig filmsnutt från vår allas älskade Clirre. Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om jag ska vara ärlig. Lördag kl 13:10 och tycker det är underbart och sitta i sin bil och lyssna på musik och dricka vin. Blir lite tragikomiskt över det hela imo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DaToolbox Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 http://youtu.be/Pzup05lpQ28 I don't know, I don't care, and it doesn't make any difference! - Albert Einstein Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om jag ska vara ärlig. Lördag kl 13:10 och tycker det är underbart och sitta i sin bil och lyssna på musik och dricka vin. Blir lite tragikomiskt över det hela imo. Nja, jag tror Clion har lite raggarblod i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 21, 2012 Dela Inlagd Februari 21, 2012 Hm, boys will be boys.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 22, 2012 Dela Inlagd Februari 22, 2012 Dödsönskan eller bara kicksökare.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Varning för starka bilder i Polisens rekryteringsfilm.. http://existenz.se/out.php?id=49830 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 1:20 in i klippet börjat det roliga Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zappa Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 1,20 börja det roliga mmmmm var??? 1:20 in i klippet börjat det roliga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 1,20 börja det roliga mmmmm var??? Då det börjar gå undan ser du väl?!?! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu