BB Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Bosse Larsson får problem med dålig förlorare! Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 (ändrad) Härlig låt En till med Svenska tjejer Härlig tjej igen, och en gubbe http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE Ja Ja jag vet att jag kört detta förr, men jag gillar detta Ändrades Februari 2, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Frankrike är nog inte så tokigt ändå.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2012 Dela Inlagd Februari 6, 2012 F*n Tallen... tack för videon . nästa nyår vill jag också vara med. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Hmm skall denna ligga i dagens tub eller humortub http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 (ändrad) Världens bästa musikvideo? Brudar, bilar och bra musik.. vad mer behövs? Ändrades Februari 7, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 Världens bästa musikvideo? Brudar, bilar och bra musik.. vad mer behövs? Det var bara Zlatan som fattades sen hade videon varit komplett Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 NoBuzz som tycks gilla östpop Har du koll på Ryska National sången i en uppjazzad ver. Många av då Rysslandas största art är med Alla Pugacheva De glada grabbarne mfl har den skälv men vet ej var och jag kan desutom ej lägga ut ( Vet ej hur man gör ) Ett av namnen i S örvsättning är Kollecktivnöje men då får man bar upp Hotell och liknade Offe Ps Kan rek Serbo o Kamelia Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Isaan Butterfly Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Världens bästa musikvideo? Brudar, bilar och bra musik.. vad mer behövs? Vilken skit musik ! Hoppas den censureras i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Vilken skit musik ! Hoppas den censureras i Thailand. Jaha.. men det är ju en sjönsjungande rödtröja ju? Visste inte att du höll med om att sådana ska censureras. Bra där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 NoBuzz som tycks gilla östpop Har du koll på Ryska National sången i en uppjazzad ver. Många av då Rysslandas största art är med Alla Pugacheva De glada grabbarne mfl har den skälv men vet ej var och jag kan desutom ej lägga ut ( Vet ej hur man gör ) Ett av namnen i S örvsättning är Kollecktivnöje men då får man bar upp Hotell och liknade Offe Ps Kan rek Serbo o Kamelia Ds Tyvärr.. är dålig på östpop. Men jag hittade den här versionen av nationalsången som är ganska mäktig. Dessvärre så spritter det inte så mycket i benen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Ja vad säger man Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Tack för den!! Är det från Bolsjojteaterns återinvigning? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Man behöver inte gilla E-Type för att gilla det här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 10, 2012 Dela Inlagd Februari 10, 2012 Finns den med knästrumpor "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 En far läxar upp sin dotter........Tack för tipset Ska nu visa den för dottern “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 dags o börja träna magen inför beach 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 http://shares.jobbstatus.se/s#7e4a870c-6716-435f-9397-78f20e56f9fe/andersn2.clouddrive.jobbstatus.se/movies/ Lykades här är CCCP Anthen som jag har sökt Håll till godo Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 (ändrad) http://www.youtube.com/watch?v=XMpjWxsPXOE&feature=related Ändrades Februari 11, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AnDkESCyw4Y Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 Lyssna på texten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu