sarne Inlagd Juli 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 14, 2015 Nu fungerar säkert forumet igen. Kom just på att imorgon är det ju Varannanonsdag igen. Vi samlas 17.000 på vanliga stället. Välkomna. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 14, 2015 Dela Inlagd Juli 14, 2015 Kanske läge att göra en nystart, Facebook kanske kan vara ett komplement till MPR som verkar vara till för slutna sällskap numera! Kanske en blänkare om svenskträff på UdonMap eller andra förslag. Eller, är vi nöjda? Jo kanske! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juli 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2015 (ändrad) 45:e Varannanonsdagsträff genomförd. Denna afton var vi hela 9 stycken grabbar(gubbar) och full hand med damer. Trevligt "tjöt" som vanligt plus mat och dryck. Här är bildbevisen: Nästa träff onsdag 30 augusti. Alla är välkomna! /Sarne Ändrades Juli 18, 2015 av sarne Ej överens med nya pgnvaran om textplacering ;-) Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 19, 2015 Dela Inlagd Juli 19, 2015 Hälsa alla goa gubbar och tacka för den här gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd Juli 23, 2015 Dela Inlagd Juli 23, 2015 Saknar er gamla gubbar ;-) hoppas jag sitter där snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 23, 2015 Dela Inlagd Juli 23, 2015 Saknar er gamla gubbar ;-) hoppas jag sitter där snart De är bara gamla enligt prästbetyget. I sinnet är de bara ca 17 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 23, 2015 Dela Inlagd Juli 23, 2015 De är bara gamla enligt prästbetyget. I sinnet är de bara ca 17 Å nej, vi har allt passerat lovlighetssträcket så 18, minst ADHD panchon Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 24, 2015 Dela Inlagd Juli 24, 2015 Kanske läge att göra en nystart, Facebook kanske kan vara ett komplement till MPR som verkar vara till för slutna sällskap numera! Kanske en blänkare om svenskträff på UdonMap eller andra förslag. Eller, är vi nöjda? Jo kanske! Formodar att nattvandrarnas patrull tjanst genomfordes enligt laga shema trots att en av patrull officerarna var vid tillfallet pa annan ort namligen temporart utlokaliserad till spokstaden Pattaya, eftersom namnda ort befanns extrem lugn aterkallades patrull officern till tjanstgorings stallet da det har visat sej vara betydligt mer aktion i den sakallade risbyn. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 26, 2015 Dela Inlagd Juli 26, 2015 Hoppas du hade det bra med Bear Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 26, 2015 Dela Inlagd Juli 26, 2015 45:e Varannanonsdagsträff genomförd. Denna afton var vi hela 9 stycken grabbar(gubbar) och full hand med damer. Nästa träff onsdag 30 augusti.Alla är välkomna!/SarneVisserligen är mötesgenerale Sarne på resa till Sverige och vintersommaren, men inte fasen ska vi invänta augusti bara för det! JULI för bövelen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Juli 26, 2015 Dela Inlagd Juli 26, 2015 Visserligen är mötesgenerale Sarne på resa till Sverige och vintersommaren, men inte fasen ska vi invänta augusti bara för det! JULI för bövelen!Då lär det vara den 29:de Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 26, 2015 Dela Inlagd Juli 26, 2015 Då lär det vara den 29:de Det lär visst det ja! Fan va han ställer till den där Sarne! ALLTSÅ, onsdag den 29,e JULI, nu får det tamefan vara slut på svamlet! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 26, 2015 Dela Inlagd Juli 26, 2015 Hoppas du hade det bra med BearJoda men fast hon ar en riktig gose bear sa har hon ett godare namn,,hon heter ju faktiskt Beer. Det ar inte alla forunnat att kunna bade lagga sej och vakna upp med en stor Beer i bingen En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 26, 2015 Dela Inlagd Juli 26, 2015 Joda men fast hon ar en riktig gose bear sa har hon ett godare namn,,hon heter ju faktiskt Beer. Det ar inte alla forunnat att kunna bade lagga sej och vakna upp med en stor Beer i bingenFörlåt. Stavningen blev fel. Bra ändå. Gott mos för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juli 26, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2015 Visserligen är mötesgenerale Sarne på resa till Sverige och vintersommaren, men inte fasen ska vi invänta augusti bara för det! JULI för bövelen!Då lär det vara den 29:de Det lär visst det ja! Fan va han ställer till den där Sarne! ALLTSÅ, onsdag den 29,e JULI, nu får det tamefan vara slut på svamlet!Det är nya programversionens fel ;-) ;-) Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 I dag ar det onsdag Jaha vadda??? VARANNAN ONSDAG!!!! Fattar du val. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 29, 2015 Dela Inlagd Juli 29, 2015 I dag ar det onsdag Jaha vadda??? VARANNAN ONSDAG!!!! Fattar du val. Kan man få lift?, våran bil är på villovägar! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 29, 2015 Dela Inlagd Juli 29, 2015 Kan man få lift?, våran bil är på villovägar! Jag tror jag hittat den, men det ser ut att vara en buss. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 30, 2015 Dela Inlagd Juli 30, 2015 Utan mötesgeneral Sarnes närvaro samlades 8 st gubbar som vanligt till samkväm o lite dryck o mat, inga världsnyheter men trefligt är det och alltid är det något nytt som avhandlas. Kameran blev en eftersatt hjälpreda, och nattpatrullen rapporterar som vanligt inga detaljer, dock sågs ett flertal mötesdeltagare på stadens vattenhålsdistrikt! Om två veckor är det dax igen efter att ha sopat igen spåren efter denna vecka!Vice ställföreträdaren tillika nattvandraren, Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juli 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 30, 2015 För böfvelen kamrater! Inga bilder då kamera obscurus ej var med i packningen.Visitiation före strid skall alltid genomföras vicekorpral Baa!!GM Sarne. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Augusti 10, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2015 En påminnelse från bortaplan. Varannanonsdag denna vecka! 17.00 vid Center Point som vanligt. Välkomna./Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 10, 2015 Dela Inlagd Augusti 10, 2015 En påminnelse från bortaplan. Varannanonsdag denna vecka! 17.00 vid Center Point som vanligt. Välkomna./SarneBlir nog tunt, drottningens födelsedag=mors dag=ingen alkoholförsäljning, barerna stängda=ingen nattvandring, för första gången sedan starten, tyvärr, har kommit annat emellan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 om jag har räknat rätt så bör det vara varannanonsdagsträff den 23 december vilket passar mig som handen i handseken då jag nämligen vart lite putt i dryga 8 månader över att jul och varannanonsdagsträff inte matchande så bra förra året, eller det matchande inte ett skit skulle jag vilja säga ! ses om 131 dagar ! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 om jag har räknat rätt så bör det vara varannanonsdagsträff den 23 december vilket passar mig som handen i handseken då jag nämligen vart lite putt i dryga 8 månader över att jul och varannanonsdagsträff inte matchande så bra förra året, eller det matchande inte ett skit skulle jag vilja säga ! ses om 131 dagar ! Du får nog fortsätta vara putt, det är alltid UDDA veckonummer för onsdagsträffarna, men en spontanträff kan det väl tänkas bli i alla fall,,,,,,,,,eller? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Du får nog fortsätta vara putt, det är alltid UDDA veckonummer för onsdagsträffarna, men en spontanträff kan det väl tänkas bli i alla fall,,,,,,,,,eller? men vafan .. jag som fick upp hoppet ! klart vi kör en spontanträff någonstans emellan alla andra partyn dom veckorna ! =D 131 dagar är rätt iallafall .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu