husse Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Ni verkar bli många idag, kanske dags för ett stolspräckar rekord idag ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Det blev några HP “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 (ändrad) Ni verkar bli många idag, kanske dags för ett stolspräckar rekord idag ? Obygden okrönte härskare smulade ner en till oigenkännlighet, han leder garanterat på poäng om det vore en normal match! För övrigt får man passa på att tacka för en otroligt kul kväll, hustrun va lite imponerad eftersom jag hade både jackan o plånboken med mig hem! Ändrades December 18, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 [emoji7] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Obygden okrönte härskare smulade ner en till oigenkännlighet, han leder garanterat på poäng om det vore en normal match! För övrigt får man passa på att tacka för en otroligt kul kväll, hustrun va lite imponerad eftersom jag hade både jackan o plånboken med mig hem! Du for ju dit utan jacka Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Blev en hel folk och riktigt trevligt var det som vanligt Först på plan var Biffen & Bananen Snart började det fyllas på Ett litet persongalleri och en del var lite suddiga redan vid ankomst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Det blev en auktion av Gula ärtor och Bruna bönor till förmån för barnhemmet En glad budvinnare Kvällens stolras Lite fler vimmelbilder Några världsproblem löses Fotboll på burken Thailand - Malaysia Generalen Charmören från risbyn = Den evigt unge 17 åringen Dansbandsdags “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Då har vi fått igång internet. Vill bara säga tack till alla ni som var med i onsdags...enormt trevligt. Vi kom något sent till mötet, då vi först hamnade på fel hotell, o fick dessutom leta upp en bortsprungen väska. Ingen internet i telefonen och endast en härlig vägbeskrivning av Baa. ..o som en brevduva så kom vi fram utan problem. Blev väl en öl eller två... Glad att jag tog mig hem i tid..o inte som Baa ville.. Återigen..tack allihopa.o på återseende Thaifiskaren Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Då har vi fått igång internet. Vill bara säga tack till alla ni som var med i onsdags...enormt trevligt. Vi kom något sent till mötet, då vi först hamnade på fel hotell, o fick dessutom leta upp en bortsprungen väska. Ingen internet i telefonen och endast en härlig vägbeskrivning av Baa. ..o som en brevduva så kom vi fram utan problem. Blev väl en öl eller två... Glad att jag tog mig hem i tid..o inte som Baa ville.. Återigen..tack allihopa.o på återseende Thaifiskaren Dagens garv......Thaifiskaren som brevduva, snacka om buklandning! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Tycker om dig oxå Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Charmören från risbyn = Den evigt unge 17 åringen DSC07163.jpg Visst är det något speciellt med Falutjejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Det blev en auktion av Gula ärtor och Bruna bönor till förmån för barnhemmet DSC07119.jpg DSC07120.jpg En glad budvinnare DSC07124.jpg Kvällens stolras DSC07121.jpg DSC07123.jpg Lite fler vimmelbilder DSC07124.jpg DSC07126.jpg Några världsproblem löses DSC07128.jpg Fotboll på burken Thailand - Malaysia DSC07132.jpg DSC07134.jpg Generalen DSC07144.jpg DSC07146.jpg Charmören från risbyn = Den evigt unge 17 åringen DSC07163.jpg Dansbandsdags DSC07170.jpg Hej Ser trevligt ut, ska försöka hinna med ett besök där också, vi ligger ju sällan över i Udon Thani men vid något tillfälle blir det säkert så. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Januari 1, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1, 2015 (ändrad) Då min Internetlina gick ned precis när jag laddade upp bilderna från senaste Varannanonsdagsträffen ifjol blev det en paus Nytt försök nu på första dagen av nya året. Vi blev hela 26 man samt ett gäng damer. Forumets paparazzis har ju som tur är redan publiserat bilder och redogörelser för kvällen, men här kommer iallafall mitt bidrag (OM True håller ikväll:-) Vi börjar naturligtvis (!) med damerna. Snillen spekulerar. Auktionen på av Stefan skänkta bönor och ärtor inbringade 1.800 bath till barnhemmet! Ett bra initiativ Stefan! Auktionisten i full fart. Som berättats tidigare skrev Stefan in sig i rekordboken över praktkrascher. En fullständig pulverisering, helt i klass med Köpingsleffes vinnande bidrag. Tack alla deltagare för 2014. Nästa träff är onsdagen 14 januari. Samma tid och plats. Välkomna! /Sarne Ändrades Januari 1, 2015 av Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Januari 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2015 Dags för årets första Varannanonsdagsträff! Imorgon 17.00 på vanliga stället. Vilka kommer? Järngänget, Flyttfåglarna, Övervintrarna och Klimatflyktingarna och säkert några nya. Välkomna Alla. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 13, 2015 Dela Inlagd Januari 13, 2015 Jag flyger upp med familjen i morgon. Får se om jag lyckas lura med frugan,svärmor och svärfar men högst tveksamt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 13, 2015 Dela Inlagd Januari 13, 2015 Jag flyger upp med familjen i morgon. Får se om jag lyckas lura med frugan,svärmor och svärfar men högst tveksamt Du kan väl göra som jultomten, skyll på tidningsköp! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Du kan väl göra som jultomten, skyll på tidningsköp! Jag kommer till 100% var så säker utan det jag menar är det vore kul om resten följde med. Finns det mat så kommer dom kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Mat finns det gott om så jag kommer också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiarran Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Dags för årets första Varannanonsdagsträff! Imorgon 17.00 på vanliga stället. Vilka kommer? Järngänget, Flyttfåglarna, Övervintrarna och Klimatflyktingarna och säkert några nya. Välkomna Alla. /Sarne Jag står över denna gång och vårdar alla nya svenska vänner jag har hittat i Ban Dung. Det är helt enkelt för kallt. Det ska fan rumla på Soi Sampan i långkalsonger. Om det är plusgrader om 14 dagar så släpar jag med ett par tre stycken svenskar. Ha det så kul ikväll. En så kallad svensk. Hälsningar Thaiarran Titta gärna in på min blogg thaitompa.wordpress.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Jag önskar att jag kunde deltaga på träffen idag med jag har likt en graciös isprinsessa fastnat i luften i staden Ankeborg. Ni får ha en jättetrevlig träff så ska jag försöka komma ur min stillbild och sakta förflytta mig tillbaka till Verkli... Soi Grusgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Moral inte moral, prat eller skitprat, gamla gubbar unga gubbar, kvinnor och barn i alla åldrar... En sak är säker Jag Kommer ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 @Tomurdoc Såg att du citerade mig men tydligen togs i lägget bort. Sitter och skiter just nu men ska korka upp en öl efter det sen så går jag. Får se om Apple Maps kan guida mig eller om jag måste förlita mig på djävulen själv (Google Maps) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Är på plats redan och smakar av kvällens första Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 @Tomurdoc Såg att du citerade mig men tydligen togs i lägget bort. Sitter och skiter just nu men ska korka upp en öl efter det sen så går jag. Får se om Apple Maps kan guida mig eller om jag måste förlita mig på djävulen själv (Google Maps) Om du inte hittar så ring mig när du är nära 0940162091 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Januari 14, 2015 Dela Inlagd Januari 14, 2015 Om du inte hittar så ring mig när du är nära 0940162091 Det gör jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu