Baa Inlagd Maj 20, 2014 Dela Inlagd Maj 20, 2014 Ja, gäller undantagstillståndet även ölbaren på Center Point, eller finns det en stor Chang att få? Hur ser det ut i övrigt i Udon, har ni märkt något av arméns aktiviteter? Huruvida originalutskankaren haller oppet eller ej vet jag inte, men var Iranske van fixar sakert en reservutskankning eljest. Syns eller marks inte ett smack av vad dom kokar ihop nere i Bangkok, har ar det trefligt och stadat som vanligt! Vi behover inte bry oss om nagot tillstand alls utom det egna! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiarran Inlagd Maj 20, 2014 Dela Inlagd Maj 20, 2014 Huruvida originalutskankaren haller oppet eller ej vet jag inte, men var Iranske van fixar sakert en reservutskankning eljest. Syns eller marks inte ett smack av vad dom kokar ihop nere i Bangkok, har ar det trefligt och stadat som vanligt! Vi behover inte bry oss om nagot tillstand alls utom det egna! OK vi ses i morgon, får se om jag hinner baka en limpa åt dig innan jag åker. Hälsningar Thaiarran Titta gärna in på min blogg thaitompa.wordpress.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiarran Inlagd Maj 22, 2014 Dela Inlagd Maj 22, 2014 Jag uteblev på grund av att jag åkte på en ryslig ögoninflammation. Jag hade inte ens ledsyn till busshållplatsen, än mindre att köra till Udon. Hur många blev ni? Limpan kommer senare till dig Baa. Hälsningar Thaiarran Titta gärna in på min blogg thaitompa.wordpress.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 22, 2014 Dela Inlagd Maj 22, 2014 Jag uteblev på grund av att jag åkte på en ryslig ögoninflammation. Jag hade inte ens ledsyn till busshållplatsen, än mindre att köra till Udon. Hur många blev ni? Limpan kommer senare till dig Baa. Ser fram emot det, nu sitter jag i mitt armod utan brod till morronfikat, Snyft! Gruppen minskade pa grund av dig, det va samma trio som holl stallningarna, blev lite fel med planeringen pa vissa hall! Men pilsner standet va i alla fall oppet! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Maj 22, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 22, 2014 Rapport från träff nr 16. Manfallet var stort, bara tre tappra Udoniter ställde upp. Är ni andra i Bangkok och demonstrerar, eller? Men det var en trevlig fortsättning, vi hade ju "förvärmt" hemma på min förstukvist Dagen till ära var baren öppen. Det går att dricka annat än öl. Nja, kanske inte. Andra droger intogs också av vissa. Kristallklart Vi kämpade på. Javisst ja, en till var ju närvarande: Damerna intog lokala delikatesser... Vi höll oss till sån här mat. Lokala rödskjortan blev visst i hatten Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 23, 2014 Dela Inlagd Maj 23, 2014 Om åtta veckor kanske jag dyker förbi igen om inte jorden har gått under If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Maj 25, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2014 Om åtta veckor kanske jag dyker förbi igen om inte jorden har gått under Du är välkommen. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Du är välkommen. Tack och bock If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Kanske förstärker den 18 juni och tar omvägen via Udon inför midsommarsnapsen i Rayong. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Maj 25, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2014 Kanske förstärker den 18 juni och tar omvägen via Udon inför midsommarsnapsen i Rayong. Du är naturligtvis också välkommen. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Kanske förstärker den 18 juni och tar omvägen via Udon inför midsommarsnapsen i Rayong. Vore skitkul, da blir vi ett skapligt gang, kommer tva fran Svedala till Udon den 17:e! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiarran Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Men vanudå? Midsommar, har inte haft en tanke på det. Jagnvillmoxå vara med. Jag är för djävlig på små grodorna. Hälsningar Thaiarran Titta gärna in på min blogg thaitompa.wordpress.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Men vanudå? Midsommar, har inte haft en tanke på det. Jagnvillmoxå vara med. Jag är för djävlig på små grodorna. Haka på då Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 25, 2014 Dela Inlagd Maj 25, 2014 Förparty på kulturgata . Låter kanon. Vi är med . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juni 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2014 Jaha gubbar, nu är det dags igen. Nu på onsdag träffas vi som vanligt 17.00 på vanliga stället. (Ni som inte vet, nordöstra hörnet av Center Point, alltså mot järnvägen. Finns vägbeskrivning tidigare i denna tråd ). Välkomna! /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Hej gubbar Missar tyvärr denna gång då vi blev kvar i Nong Khai en dag längre än planerat. //Peter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Hej gubbar Missar tyvärr denna gång då vi blev kvar i Nong Khai en dag längre än planerat. //Peter Blir en straffbira nasta gang! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 En annan sak, var fixar man pass i Udon om man är Thai. Min vän Anne vill söka pass. //Peter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 Blir en straffbira nasta gang! Det köper jag gubben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 4, 2014 Dela Inlagd Juni 4, 2014 (ändrad) En annan sak, var fixar man pass i Udon om man är Thai. Min vän Anne vill söka pass. //Peter Alldeles i narheten av Amphoer nere vid Nong Prajak, Thailandska namnet pa huset later ung. T wagan, men det ar latt att hitta om ni vet var ampherkontoret ligger! Vid Udon Province hall! Ändrades Juni 4, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juni 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2014 Varannanonsdagsträff nummer 17 avverkad! Vi blev hela 7 gubbar igårkväll. Långväga gäst var Thaiola från Phrae. Som vanligt en trevlig afton i goda vänners sällskap. Damerna hade sysselsättning som vanligt En pryoelev hade vi också med oss... ;-) Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Juni 5, 2014 Dela Inlagd Juni 5, 2014 Alldeles i narheten av Amphoer nere vid Nong Prajak, Thailandska namnet pa huset later ung. T wagan, men det ar latt att hitta om ni vet var ampherkontoret ligger! Vid Udon Province hall! an får tacka och hoppas att ni hade trevligt igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juni 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2014 Den här gången är jag ute i ovanligt god tid På onsdag 17.00 är det dags för ännu en träff. Vanliga platsen vid Center Point upp mot järnvägen/parkeringen. Denna gång blir det förövning till midsommarfirandet ;-) Välkomna. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiarran Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Denna gång blir det förövning till midsommarfirandet ;-) Aj då, blir det snaps och små grodorna på onsdag då? Hälsningar Thaiarran Titta gärna in på min blogg thaitompa.wordpress.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Denna gång blir det förövning till midsommarfirandet ;-) Aj då, blir det snaps och små grodorna på onsdag då? Bara okularbesiktning av exteriorer, t.ex. hoger armbage.samt traning i knana boj och svansviftning! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu