Borgmästarens Son Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Du é så söt med dina listor.. Ordning och reda ska de vara för de är jag så bra på Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Söndagen den 15 dec tänkte jag mig nog till blue lagoon och värma upp lite =) .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Söndagen den 15 dec tänkte jag mig nog till blue lagoon och värma upp lite =) När kommer du ner Henke? Jag är på plats från 11 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Landar 15 dec 06:45 och sen raka vägen till maitans! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Landar 15 dec 06:45 och sen raka vägen till maitans! Ok..då syns vi där så åker vi bort till blue lagoon Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Ska vi inte köra ett lotto till den 18? Vinnaren får åka egen buss till Bangkok devilsdenvipbus.com resten får dela på den.. Överskott går till något bra .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Ordning och reda ska de vara för de är jag så bra på Japp, du är en hejjare på planering.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 (ändrad) Landar deb 18/12 om ... och inga protester och lämnar Bangkok så fort som det bara går,så vi lämnar återbud. Hoppas vi se hos MR Mait. Ha det så bäst. Mvh jrk Ändrades December 6, 2013 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baloo Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Då är det snart dags att åka, den 10 får man börja värma upp stolarna på Golden Beer Bar.... Man får invänta förstärkning så får vi köra på!! "Kläder efter väder och ett friskt humör" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baloo Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Bara en liten uppdatering, -33 grader hemma nu så fy fan vad skönt med lite värme och varma öl i BKK!!!! Man saknar dessa öl som man måste ha is i för att man ska kunna njuta... Någon annan som kommer och kör på i BKK inom de kommande dagarna? "Ner pissade kläder och ett friskt humör" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 En liten undran! Har BMS lyckats få med fler till träffen eller har han skrämt iväg dom? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 En uppdatering vore på plats, om man nu ska börja förhandla om en tripp till Bkk. Det är ju rätt nära nu Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 En liten undran! Har BMS lyckats få med fler till träffen eller har han skrämt iväg dom? Han brukar ju vara så duktig på sina små söta listor.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Nu var det längesen listan blev uppdaterad. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Nu var det längesen listan blev uppdaterad. Ge honom ett brejk.. Han har ju druckit starksprit i en eller kanske två dagar, så han är antagligen utslagen och förvirrad i ett par dagar nu.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 nerå inte avis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Vilken tid var det BMS??? Kommer okänd och hemlig gäst med? Kan det vara Jultomten! Listan TACK!!! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Klockan 14 var det visst. BMS är som en groda utan ben.... Totalt hopplös. 13 timmar kvar tills mitt plan lyfter Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Klockan 14 var det visst. BMS är som en groda utan ben. Totalt hopplös. 13 timmar kvar tills mitt plan lyfter Välkommen ner! Hålla handen. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Välkommen ner! Hålla handen. Känns tryggt!!!! Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 17, 2013 Dela Inlagd December 17, 2013 hahahaha svårt att sova nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangkapi Inlagd December 17, 2013 Dela Inlagd December 17, 2013 Jag kommer också. /Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2013 Ja nu är de inte långt kvar till träffen. .. undra hur detta ska sluta Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 17, 2013 Dela Inlagd December 17, 2013 Jag ska kolla Nana ikväll, vi syns där imorgon. ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 17, 2013 Dela Inlagd December 17, 2013 Ja nu är de inte långt kvar till träffen. .. undra hur detta ska sluta Det blir nog bra BMS! Blir det bara du o jag?Tjaba syns imorgon Kl 2.NANA uteservering va... Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts