soi covboy Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 själv stannar jag hemma i stockholmo en vecka till kanske jag hinner till efter festen vojne vojne mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Ja nu är det "bara" 44 dagar kvar. Senast jag tog en bira i BKK var januari 1996. Undrar om dom kommer ihåg mig? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 4, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 4, 2013 Ska försöka komma. "Tar man med sig tårtan på kalaset" eller? Sitter på ett kallt golv nu Arlanda. Tårta finns nog att inhandla på vissa ställen som kommer besökas under kvällen har jag en känsla av Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 Kul att ni drar ihop aktiviteter som denna! Jag kommer dock vara i BKK 2-5/1 så jag missar detta men kanske en annan gång. ROCK ON! Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chan2013 Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 BMS, Trevligt, ska forsoka deltaga, sa vi kan ga ut i solen och ta nagra pilsner, kan bli "MAGISKT" spannande att fa trafffa alla "Turistnisse forum kandisar" IRL. Halsningar Chan2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Ja nu är det "bara" 44 dagar kvar. Senast jag tog en bira i BKK var januari 1996. Undrar om dom kommer ihåg mig? Har man väl mött dej är det svårt att glömma dej... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Börjar bli lite orolig att jag missar denna underbara träff. Virrpannan har sagt att han hämtar mig med moppen och kör mig till Nana. Jag har ju inte varit i Bkk sen 1996 och Virrpannan hittar ju knappt till 7/11 där han bor. Hur skare gå?? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Har man väl mött dej är det svårt att glömma dej... Har en liten kul historia om Nana 11 Dec 1995 som jag kan berätta för dig när vi ses. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2013 BMS, Trevligt, ska forsoka deltaga, sa vi kan ga ut i solen och ta nagra pilsner, kan bli "MAGISKT" spannande att fa trafffa alla "Turistnisse forum kandisar" IRL. Halsningar Chan2013 Haha f*n vad magiskt Hoppas att du kan komma Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2013 Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka Virrpannan J666 Bimmer Kanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Leifen Chan2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Rekogniserar,hotellet ligger kvar Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Ett par rader om Nana av Jan K http://blogg.jankallman.com/?p=17574 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 7, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2013 Rekogniserar,hotellet ligger kvar 1383806255350.jpg Bra att du rekar stället så du hittar dit när de är dags för festen den 18:e dec Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Bra det! Dig kan man lita på Gusings Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2013 Bra det! Dig kan man lita på Gusings Klart man kan göra de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2013 (ändrad) Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka Virrpannan J666 Bimmer JomtienThomas Kjelle Kanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Leifen Chan2013 Lennie Ragson Hemlig gäst Ändrades November 17, 2013 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Nu är det bara 1 månad kvar tills träffen. Lite för många på kanskelistan tycker jag. Men hemlig gäst låter intressant Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Nu är det bara 1 månad kvar tills träffen. Lite för många på kanskelistan tycker jag. Men hemlig gäst låter intressant Som det ser ut i planeringen så kommer jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Nu är det bara 1 månad kvar tills träffen. Lite för många på kanskelistan tycker jag. Men hemlig gäst låter intressant Vadå "bara en månad". Är det inte Thailand vi pratar om. Och då är en månad snarast en evighet. Den 17/12, tidigast, fattas beslut om vad som ska göras den 18/12. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2013 (ändrad) Vadå "bara en månad". Är det inte Thailand vi pratar om. Och då är en månad snarast en evighet. Den 17/12, tidigast, fattas beslut om vad som ska göras den 18/12. De har du rätt i poffa Men vi som sitter fast hemma i kylan måste ha något att se fram i mot Hoppas du kommer förbi Ändrades November 20, 2013 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 De har du rätt i poffa Men vi som sitter fast hemma i kylan måste ha något att se fram i mot Hoppas du kommer förbi Sitter fast?Är du inte ute och lägger plattor.Eller sitter du på kammaren och sparar lusifrancis? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2013 Sitter fast?Är du inte ute och lägger plattor.Eller sitter du på kammaren och sparar lusifrancis? Nix inte just nu.. Jag håller på att lägga lite högspänningsledning just nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Tvärr, jag lär jobba. Kommer inte. Men ni har no kul ändå! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2013 Tvärr, jag lär jobba. Kommer inte. Men ni har no kul ändå! De var synd de...men vi syns ju den 11 dec Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Tvärr, jag lär jobba. Kommer inte. Men ni har no kul ändå! va härligt det måste vara att va i värmen hela tiden. Men vad jobbar du med på riktigt? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts