Maitan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Tjänare Peter.....hehehehehehe Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka VirrpannanKanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Kan kanske ta mig tid om jag har tråkigt. Kanske Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Tjänare Peter..hehehehehehe Fan jag bär den med klass alltså!!!! Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka VirrpannanKanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Leifen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Fan jag bär den med klass alltså!!!! Helt klart kompis, gött mos på dig..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Kan man få dra iväg nu! Är sjukt trött på jobb, människor och konflikter man måste brottas med dagligen på jobbet All in plockepin .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Kan man få dra iväg nu! Är sjukt trött på jobb, människor och konflikter man måste brottas med dagligen på jobbet All in plockepin Jag kan bara hålla med... När var de du kom ner? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 15 dec är hos maitan vid 11 på förmiddagen .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Undra när gubb dagiset ska anmäla sig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka Virrpannan J666Kanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Leifen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lennie Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Var är alla från fiskebyn? I fiskebyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2013 I fiskebyn. Vi räknar med dej Lennie Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Undra när gubb dagiset ska anmäla sig Snart Tobbe vi håller dig på...ja.du vet vilken bänk...55 Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Hörde ett rykte idag att man fyllt en buss som kommer gå från maitans till festen den 18:e och att man håller på fylla en till Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Jag hakar gärna på! Kommer troligtvis att bo på Maitans, så jag klipper gärna en plats i minibussen med:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 27, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka Virrpannan J666 Bimmer Kanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Leifen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
singha50 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Landar den 12/12 och flyger vidare till Phuket den 15/12.. Attan att jag inte viste detta när jag bokade.. Men är det någon i Bangkok som vill ta någon öl under denna tiden så bara att höra av sig. singha50@hotmail.com mvh Kalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Nu e ja nyfiken. Ska virrpannan ta moppen till bkk? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Hörde ett rykte idag att man fyllt en buss som kommer gå från maitans till festen den 18:e och att man håller på fylla en till Ja här händer det mycket, och ryktas mycket..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Jag hakar gärna på! Kommer troligtvis att bo på Maitans, så jag klipper gärna en plats i minibussen med:) Bimmer inga problem vi löser detta..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Nu e ja nyfiken. Ska virrpannan ta moppen till bkk?Jag är redan på väg så man inte missar Partyt. Vilket håll var det nu åt,åk! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Jag är redan på väg så man inte missar Partyt. DSCF2401.JPG Vilket håll var det nu åt,åk! DSCF2619.JPG Knivigt värre. 50% chans att åka åt fel håll Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Samling 14:00 på Nana hotells uteserveringKommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Baloo + 1 Patongking Heno Katrider Gusings aka Virrpannan J666 Bimmer Kanske Mavange Prutten Navion hispania Maakaao Jrk Pravej Nbg Leifen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pravej Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Ska försöka komma. "Tar man med sig tårtan på kalaset" eller? Sitter på ett kallt golv nu Arlanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts