Borgmästarens Son Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Tjena alla. Jag och Peter Dahlin tänkte att vi kunde ha en liten mprträff den 18:e december i Bangkok. Så ni kan väl skriva en liten rad här om ni är sugen på de och kom gärna med förslag om vart vi kan tänkas ha själva mprträffen så kan vi ha en liten omröstning närmare själva träffen Mvh BMS Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Verkar himla kul! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2013 Verkar himla kul! Räknar med att de går en buss från Maitan tidigt på morgonen för då vill jag åka med upp också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Är jag hemma i Bkk så är jag gärna med, lite osäkert med planeringen just nu men räknar med att vara tillbaka i Bkk i mitten på nov. Förslag till mötesplats Stable Lodge på soi 8. Så kan väl de som vill ha lite livligare omkring sig gå vidare därifrån. //Peter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2013 Jag kommer åka tidigt från maitan den 18:e så är de någon som vill åka med där ifrån finns de plats Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Landar på morgonen den 18 dec. Vet väl inte nu riktigt hur planerna blir, beror väl lite på vad frun har för idéer. Ska väl vidare söderut, men blir nog i Bkk en dag eller två. Så ett kanske kan man väl säga Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Verkar bli en hård dryg vecka för vissa. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Landar i Bkk den 31a så de sprack för min del. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Landar på morgonen den 18 dec. Vet väl inte nu riktigt hur planerna blir, beror väl lite på vad frun har för idéer. Ska väl vidare söderut, men blir nog i Bkk en dag eller två. Så ett kanske kan man väl säga Jag landar också på morgonen den 18. Kl 07.25 med finnarna Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Är jag hemma i Bkk så är jag gärna med, lite osäkert med planeringen just nu men räknar med att vara tillbaka i Bkk i mitten på nov. Förslag till mötesplats Stable Lodge på soi 8. Så kan väl de som vill ha lite livligare omkring sig gå vidare därifrån. //Peter Jag hänger gärna på, föreslår oxå Stable Lodge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katrider Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Jag landar också på morgonen den 18. Kl 07.25 med finnarna Jag kommer med Thai planet lite tidigare, 05,45 Katrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Varför inte i helgen innan det är dags för avresa mot Udon Thani ? https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2013 Varför inte i helgen innan det är dags för avresa mot Udon Thani ? Peter landar den 18:e dec i Thailand Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2013 Kommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille Kanske Peter Hultgren Katrider Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Var är alla från fiskebyn? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Var är alla från fiskebyn? i fiskebyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Du kan skriva upp mig på kanske BMS. MVH Mavange Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Virrpannan kanske kommer,vore kul! Vem har min dumstrut,försvann i GBG .Flaggan dök upp i Uppsala. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baloo Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Låter trevligt, är i BKK den 18 dec så tittar förbi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd September 30, 2013 Dela Inlagd September 30, 2013 Landar den 16:e och stannar i BKK en månad, så kanske... Beror på vad frugans släkt har planerat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 30, 2013 Kommer Borgmästarens son Peter Dahlin Bangkokkille BalooKanske Peter Hultgren Katrider Mavange Gusings aka Virrpannan Prutten Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd September 30, 2013 Dela Inlagd September 30, 2013 Om inte frugan får för sig att vi ska ut på andra äventyr så är jag är troligen i Bkk den 18 dec, skriv mig under kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Virrpannan kanske kommer,vore kul! Vem har min dumstrut,försvann i GBG .Flaggan dök upp i Uppsala. Jag är oskyldig denna gången Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Jag är oskyldig denna gången Jag tror dig tills jag ser ditt huvud i BKK Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Fan jag vill va med! Men onsdagar är rum Dum bar för mej. Går det att justera till 16 eller 17? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts