Jump to content
IGNORERAD

Bästa mjölken(kobärs)


thomas001

Recommended Posts

Till oss som gillar att dricka Fantomen-dricka,ko-bärs eller mjölk som det heter på ren Svenska. 

Denna mjölk är enl. mig den som smakar mest lik vår i Svedala.

Någon som har bättre förslag?

 

post-8709-0-59358100-1379842721.jpg

post-8709-0-59358100-1379842721.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Till oss som gillar att dricka Fantomen-dricka,ko-bärs eller mjölk som det heter på ren Svenska.

Denna mjölk är enl. mig den som smakar mest lik vår i Svedala.

Någon som har bättre förslag?

{style_image_url}/attachicon.gif mjölk.jpg

Tycker också den smakar bäst och + för att den finns i partysize :)

post-3645-1379843711,85_thumb.jpg

post-3645-1379843711,85_thumb.jpg


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller på Dutch mill. Den vanliga har en ljuv smak med vanilj. Den lätta varianten funkar också finfint. :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bröstmjölk naturligtvis.

 

Det är en helt ny, extremt läskigt modefluga i Kina: vuxna dricka mänskliga bröst mjölk-färska från källan. Enligt South China Morning Post, "öka antalet vuxna har anställa våt sjuksköterskor så de kan konsumera bröstmjölk för dess näringsvärde". Det är tekniskt olagligt, men tidningen verkar vara övertygad om att det är en brusande handel. Inlägget intervjuer manager i Xinxinyu hushåll Service företag, Lin Jun, som berättar dem:

"Kunder kan välja att konsumera bröstmjölk direkt via amning... men de kan alltid dricka det från en bröstpump om de känner sig obekväma."... Han hävdade att bröstmjölk var nu populär bland vuxna med höga inkomster och högtrycks arbetstillfällen och som lidit av dålig hälsa. "En hel del av våra klienter anlita Hotellets våt sjuksköterskor att säkerställa leverans av färsk bröstmjölk på en daglig bas," tillade Lin i rapporten "wet sjuksköterskor sällan invändningar så länge priset är rätt."

Jag har två svar till denna historia. Å ena sidan, är det upprörande. Allt om detta scenario skulle uppröra läsaren, från själva idén med en vuxen som diande från en annan vuxen möjligheten att någon bör vara så desperat för pengar som de har att sälja sina tjänster på detta sätt. Det är precis lika fel som prostitution.

Å andra sidan, är det helt logiskt. Det är fantastiskt hur Kina har gått från det mest oppressively ortodoxa kommunistiska landet i världen till de mest aggressivt och skamlöst kapitalistiska. Konsumism och materialism är säkert inte unikt för Kina, men dess fria marknaden revolution har möjliggjort vissa hänsynslösa människor att utnyttja andra. När du tar ett vinstmotiv och band den gammaldags begrepp som skam eller naturliga lagen, blir det rationellt i medvetandet hos Nihilister att behandla kroppen som ännu en produkt som förpackas, prissatta upp och släpps ut på marknaden. Om ett samhälle är beredda att anställa personer för en dollar per dag, arbeta dem nära döden och ger lite i vägen för hälsa och säkerhet förordningen, varför inte utnyttja sina människors reproduktiva system, alltför? Om Kinas oligarker behandla deras människor som boskap, är det precis där kapitalism utan moral slutar. Bli inte förvånad om rika kinesiska affärsmän börjar bära kläder från håret på fattiga, eller smycken tillverkade från fingrar. Kanske en amputerad fot som en dörrstopp?

South China Morning Post citerar en anonym källa som säger, "konsumera bröstmjölk är ganska populärt bland min umgängeskrets... spendera 10 000 till 20 000 yuan anställa en amma är inte ovanligt alls... även om endast ett fåtal människor skulle suga bröstmjölk direkt från en våt Sjuksköterskors bröstvårtor."

Världens nådde ganska dåligt skick när en rik man kan begära bröstmjölk på sin cornflakes. Arter gå, är vi en sjukt massa kaniner okej.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte för mjölkens så för bröstens skull då.. :)

Förpackningen är ju läcker  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förpackningen är ju läcker  :thumbsup:

Vaaaaaa? :crazy: Slipper man pappkartongen då?

Ska prova när ingen ser!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Till oss som gillar att dricka Fantomen-dricka,ko-bärs eller mjölk som det heter på ren Svenska. 

Denna mjölk är enl. mig den som smakar mest lik vår i Svedala.

Någon som har bättre förslag?

 

attachicon.gifmjölk.jpg

Denna kör jag också med, som den är eller med proteinpulver..

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

En paradox. Vi svenskar dricker mest mjölk i Världen samtidigt som vi är världsledande i benbrott.

Kan ju bero på dåligt sandade gångbanor på vintern bl.a Som du säkert vet.så har vi snö och is i Norden. Plus att vi blir bland dom äldsta i Världen. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju bero på dåligt sandade gångbanor på vintern bl.a Som du säkert vet.så har vi snö och is i Norden. Plus att vi blir bland dom äldsta i Världen. :crazy:

Många andra delar av Världen har snö och is.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

En paradox. Vi svenskar dricker mest mjölk i Världen samtidigt som vi är världsledande i benbrott.

 

Barn ska dricka mjölk som vuxen bör du ta bort m,j,k.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...