scorpio63 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Jag var tvungen att åka ner till Tyskland för att kolla in mässan för svetsning och skärning. Det kommer inga bilder utan det här är bara mitt eget sätt att gnälla lite på arlanda. Hur i helvete kan man lägga inrikes terminalen 1-2km från utrikesterminalen och låta alla gå ut i sverige och in i en säkerhetskontroll igen då det är en kopplad resa. Och hur i helvete kan man som resebyrå lägga 35 min mellan arrival och avgång mellan dessa flighter, det finns inte en chans i helvete att hinna med. Jag missade flyget ut då jag fortfarande stog i kö i säkerthetskontrollen då mitt flyg åkte. på hemresan hann jag med 2min till godo då jag sprang hela vägen. Som tur så var flygstarten försenad med 20 min så jag kunde sätta mig och pusta ut. Jo en bild blev det trots allt från hotellet. Jag fick en svit på 2 rum och badrum. Helt jävla sjukt att någon behöver det här då man bara ska sova, En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Nä säg det. Jag var tvungen att åka ner till Tyskland för att kolla in mässan för svetsning och skärning. Det kommer inga bilder utan det här är bara mitt eget sätt att gnälla lite på arlanda. Hur i helvete kan man lägga inrikes terminalen 1-2km från utrikesterminalen och låta alla gå ut i sverige och in i en säkerhetskontroll igen då det är en kopplad resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Vad vill du ha sagt ditt kiosk mongo? Vilken flygplats gäller det och är det så att det kanske bara är du som är långsam och aningens dum som inte kollar upp sker och ting själv? Du verkar inte alltid vara så skarp. Varför skyller du alltid på andra för dina egna klåperier? Sent from my analog teleprinter using A4 paper Det heter kioskmongo din ordblinde jävel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2013 f*tta!!! En klassisk "sär"skrivning. Hoppas en välvillig moderator ändrar mitt inlägg. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Nu har du varit in i dom trådar jag varit i och spottat skit på mig, vad är ditt problem? En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Vad vill du ha sagt ditt kiosk mongo? Vilken flygplats gäller det och är det så att det kanske bara är du som är långsam och aningens dum som inte kollar upp sker och ting själv? Du verkar inte alltid vara så skarp. Varför skyller du alltid på andra för dina egna klåperier? Sent from my analog teleprinter using A4 paper Har du varit i korvkiosken och käkat taggtråd idag eller ? MMvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2013 Nu fixar jag detta avstånd plus lite till på samma tid. Gubben är säkert överviktig och börjar flåsa redan när han kliver ur sätet. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Jag har svårt att se ditt problem så här på ett forum. men jag skulle tro att en psykiatriker skulle kunna ställa en diagnos på dig efter några träffar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Tråkigt att dom säljer resor så att man inte hinner med flyget, fin svit du fick men gillar inte det gröna golvet. Ut och ge oss fler bilder !! Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Nu har du varit in i dom trådar jag varit i och spottat skit på mig, vad är ditt problem? Mmmmm. Tycker bara att du är en lipsill som mest klagar. Så jag tycker du kan få lite klagomål på dig själv. Är det första gången du är ute och reser? Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2013 Mmmmm. Tycker bara att du är en lipsill som mest klagar. Så jag tycker du kan få lite klagomål på dig själv. Är det första gången du är ute och reser? Sent from my analog teleprinter using A4 paper Jag har faktiskt ingen lust att diskutera med dig då du just klev ner från kul kille till irriterande sak. Kan du vara så vänlig att hålla dig utanför mina trådar i fortsättningen. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2013 Om du menar att jag underhållit dig gratis tidigare så ber jag här med att du betalar tillbaka eller själv bidrager med annat än klagomål på resor, telefoner osv. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Jag har minskat mitt skrivande och inlägg här, och du är faktiskt ett bevis på varför man inte ska lägga in bilder på ett forum. Som det är nu så kommer jag inte att lägga in en enda bild till på något som kan vara mer än anonymt. Fortsätt göra som du gör, jag kan läsa istället vad andra gör. Det finns faktiskt ingen anledning för mig att skriva någonting gratis på ett forum då det finns vissa som ratar och gör sig rolig över dom erfarenheter man har. Lite synd tycker jag, men är det vad du är ute efter så visst kan du slippa mig i fortsättningen. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.