måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Frölunda är tyngre och vinner med 4-2 i matcher. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Inte, gillar inte hockey men är ju feskarpojk så.. M33 är frölundafan och vi sitter i soffan och tjoar med några kalla ... Får hoppas att rättvisan segrar utan turens inblandning ,ordningen är iordningställt för tillfället ivf Nu fick ni ju en anledning att ta några kalla till Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Ja det var ju gött.Frölunda seger 3-2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Sitter du på läktarn eller? 3-2 ja och joel var där första matchen för honom i scandinavium och innan det var vi på blåvitt och giff Sundsvall bara segrar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 ja och joel var där första matchen för honom i scandinavium Inte sista gången, hoppas jag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Väntar med att lägga in fler kommentarer tills vi vunnit igen, (Brynäs naturligtvis). Hur många av er kan säga att ert lag alltid har legat i högsta serien... Nää...tänkte väl det... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Frölunda är tyngre och vinner med 4-2 i matcher. Knappast tyngre men har snabbare spel och bättre bredd. 4-2 kan det säkert bli. Tyvärr var Frölunda något impotenta offensivt idag annars hade Clubben blivit hårt straffade första 40. Hoppas Kolarik är nöjd med sin pajasfint på friläget vid 1-2 ? Blir intressant att se hur många matcher Sjögren får, jag gissar på 2... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nils Andersson Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Väntar med att lägga in fler kommentarer tills vi vunnit igen, (Brynäs naturligtvis). Hur många av er kan säga att ert lag alltid har legat i högsta serien... Nää...tänkte väl det... Mvh. borje222 Brynäs var väl nere och spelade under Elitserien 1996 eller har jag fel. Färjestad har likaså gjort det. Annars har de spelat resten av sina säsonger i högsta ligan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 (ändrad) Brynäs var väl nere och spelade under Elitserien 1996 eller har jag fel. Färjestad har likaså gjort det. Annars har de spelat resten av sina säsonger i högsta ligan. Fel. (om du menar att de blev förpassade till lägre serier...) Mvh. borje222 Ändrades Mars 15, 2014 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nils Andersson Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 (ändrad) Inget lag har spelat fulla säsonger (Brynäs och Färjestad har 1710 matcher i högsta serien av totalt 1728) De har spelat i Kvalserien Brynäs 1996 och Färjestad 1994 Hade i högstadiet specialarbete om Elitserien i Ishockey och har efter det följt Elitserien match för match och har allt i databaser i datorn. NÖRD som man säger Men det r mitt stora intresse ISHOCKEY Ändrades Mars 15, 2014 av Nils Andersson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Inget lag har spelat fulla säsonger (Brynäs och Färjestad har 1710 matcher i högsta serien av totalt 1728) De har spelat i Kvalserien Brynäs 1996 och Färjestad 1994 Hade i högstadiet specialarbete om Elitserien i Ishockey och har efter det följt Elitserien match för match och har allt i databaser i datorn. NÖRD som man säger Men det r mitt stora intresse ISHOCKEY Däremot har Marku Jantunen spelat full ett flertal matcher, räknas det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Knappast tyngre men har snabbare spel och bättre bredd. 4-2 kan det säkert bli. Tyvärr var Frölunda något impotenta offensivt idag annars hade Clubben blivit hårt straffade första 40. Hoppas Kolarik är nöjd med sin pajasfint på friläget vid 1-2 Blir intressant att se hur många matcher Sjögren får, jag gissar på 2... Säkerligen minst 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nils Andersson Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Kan bli så att han stängs av alla kvartsfinalmatcherna, och får sedan spela semi om laget går dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2014 Jaha aik vann tydligen över djörgårn, så nu har dom legitimt att slå sönder halva Stockholm För min del så får bägge Stockholmslagen gärna stanna kvar i allsvenskan, så länge deras supporter inte kan bete sig som vanligt folk Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 17, 2014 Dela Inlagd Mars 17, 2014 Det riktiga AIK spöade HV71 med bar 6 sekunder kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 19, 2014 Dela Inlagd Mars 19, 2014 Spöa Frölunda på hemmaplan. Gött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Nu är den fadäsen överspelad... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Spöa Frölunda på hemmaplan. Gött Spöa Clubben överallt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 27, 2014 Dela Inlagd Mars 27, 2014 Spöa Clubben överallt! Inte precis överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 28, 2014 Dela Inlagd Mars 28, 2014 håller med, och att det då bara är lag kvar i slutspelet som vill lira hockey och inte 5 man i försvaret Linköping bjöd till hela grundserien. Titta målstatistik. Lika mycket mål framåt som Skellefteå, i absolut topp på att göra mål. Jämför gärna med Frölunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 28, 2014 Dela Inlagd Mars 28, 2014 Då får vi gratta swedeman som kan skrapa ihop massor av komptimmar till kommande semestrar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Ja då får vi gratta Örebro som spelar fortfarande i SHL nästa säsong. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Så skönt att det är klart redan kan åka på en skridsko i de sista 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Blir aldrig klok på Rögle, men det är läge att spela denna trudelutt för MIF Redhawks och big boss Pörsi idag... Fast nu måste väl snart SHL göras om igen om två "lantis" lag som Örebro och Rögle går upp och AIK, DIF och Malmö spelar allsvenskan nästa säsong? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Blir aldrig klok på Rögle, men det är läge att spela denna trudelutt för MIF Redhawks och big boss Pörsi idag... Fast nu måste väl snart SHL göras om igen om två "lantis" lag som Örebro och Rögle går upp och AIK, DIF och Malmö spelar allsvenskan nästa säsong? "Lantislag"?Hur många innevånare har Leksand,Gävle.Karlstad,Jönköping o.s.v.? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu