thainenne Inlagd Oktober 12, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2013 igår kom oväntat besök, Realdexter med fru. Mycket trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jorake pitpokkati Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Hej Thainenne! Skulle du kunna lägga ut GPS kordinaterna till resturangen? Då blir resturangen ännu lättare att hitta. Mvh Surfaren tank vad lata så manga blitt!!! är väll bara att fråga sig fram! alltid funkat jättebra för mig!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 tank vad lata så manga blitt!!! är väll bara att fråga sig fram! alltid funkat jättebra för mig!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: Har du provat detta i Thailand?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Nu har jag labbat lite med filen du skickade leifen. Har fått fram en länk som pekar ut huset: https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zuL7Pe8v9t6I.kLASkJR7j-i0 thainenne, lägg in den länken på din websida istället för de felaktiga koordinaterna. Du kan även komplettera med dessa koordinater som fungerar på google maps: 16.390534,102.823083 Hör gärna av er om det mot förmodan inte skulle fungera!! Du är en klippa ,ha en fortsatt god resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 tank vad lata så manga blitt!!! är väll bara att fråga sig fram! alltid funkat jättebra för mig!!! Inte så berest i Thailand förstår jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Inte så berest i Thailand förstår jag Tvärtom skulle jag tro, för frågar man sig fram lär man komma att besöka en mängd platser man inte ens kunde drömma om och allra minst besöka! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Tvärtom skulle jag tro, för frågar man sig fram lär man komma att besöka en mängd platser man inte ens kunde drömma om och allra minst besöka! Det är jag ett bevis på men helt rätt har jag blivit anvisad med min tuktuk chaffis åt alla vädersträck, för att ingen kan säga JAG VET EJ. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Tvärtom skulle jag tro, för frågar man sig fram lär man komma att besöka en mängd platser man inte ens kunde drömma om och allra minst besöka! Men lite jobbigt om man vill komma fram till sitt mål på utsatt tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 En vanlig karta har fungerat i århundraden.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 13, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2013 NUUUU !!! är hemsidan uppdaterad med RÄTT adress, karta och rätta kordinater med hjälp av goda kamrater på detta forum. www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 (ändrad) Hämtar upp Leifen imorgon vid lunchtid, vi borde vara i Kk typ 15.00, incheckade 16.00 och sen lilla gården 17.00...Typ, men det kanske går fortare. Ändrades Oktober 14, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Hämtar upp Leifen imorgon vid lunchtid, vi borde vara i Kk typ 15.00, incheckade 16.00 och sen lilla gården 17.00...Typ, men det kanske går fortsre Ni är välkomna. käkar vi 18 tiden,,,, öppnar dörren vid 17.00,,,, annars banka på om ni är törstiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Khonkaen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mackfaktorn Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Skål ser trevligt ut brukar själv hänga på en bar några meter därifrån Tiki Tiki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Igår Tisdag träffades 15 svenskar svenskar i restaurangen för grillparty, vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans, TACK till Er alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Tackar, maten och allt var kanon! Resan hem var jobbigare, men vi har oss nog själva att skylla. . . men hemma nu Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Bra det, ni såg lite slitna ut på morgonen. Ha en bra dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Tar nog ett dygn till innan magen fungerar normalt. Åt nog för mycket Tack än en gång för maten. Thailands godaste potatissallad är mitt betyg Underbart kött En gourmettallrik. De förkokta och grillade spjällen var super, köttet bara "föll av benen" Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Såg att Robban gav tummen upp för maten, eller för ölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2013 Tack Leifen för en toppenkväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Oktober 17, 2013 Dela Inlagd Oktober 17, 2013 Då jag ser den avbildade maten Längtar jag hem Men då tänker S vädret o då går det över Bra bilder Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Hittade ytterligare några bilder från Tisdagens bravader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Ikväll vid 18 tiden svenskträff med pytt i panna 100 baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2013 idag serverades örtkryddad fläskstek med ugnsrostade morötter och gräddsås. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 idag serverades örtkryddad fläskstek med ugnsrostade morötter och gräddsås. . Tummen upp ser kanon ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu