thainenne Inlagd Oktober 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Dagens lunch, fiskfilé med stekta potäter,,,,, ikväll vårrullar till ölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Fr.o.m. Fredag 11 Okt. kommer svenskarna från Khon Kaen att träffas i restaurangen varje Fredag vid 18-tiden. även andra är naturligtvis också välkomna att äta eller dricka något och därefter ska vi lösa alla världsproblem. VÄLKOMNA www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Hej Thainenne! Skulle du kunna lägga ut GPS kordinaterna till resturangen? Då blir resturangen ännu lättare att hitta. Mvh Surfaren Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 (ändrad) Kommer troligtvis tisdagen den 15:e. Hoppas på att Tomurdoc hakar på. En kanske-lista så länge Leif Ändrades Oktober 9, 2013 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2013 lat. 16 23´25"74 N long. 102 49´23"12 O Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Ni är välkomna Leif Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Blev ju riktigt fint - lycka till med verksamheten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2013 några av kvällens gäster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Kommer jag rätt? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Helt riktigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 (ändrad) lat. 16 23´25"74 N long. 102 49´23"12 O När jag knappar in dina koordinater i google maps hamnar jag i Manila.. Vet inte vad jag gör för fel. Du skulle inte vilja lägga ut en länk till google maps, alternativt skriva koordinaterna decimalt? Ändrades Oktober 10, 2013 av realdexter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Var så god 16.232574,102.492312 det skrivs så här för Goggle Maps Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 (ändrad) Har du Goggle Earth? Jag har en fil men den går ej att lägga här. Ändrades Oktober 10, 2013 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2013 jag har Earth, yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 10, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2013 jag har ändrat siffrorna i hemsidan nu, Tack för hjälpen www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 jag har Earth, yes Tänkte mer på realdexter.du vet ju redan var du bor Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Var så god 16.232574,102.492312 det skrivs så här för Goggle Maps Rätt format leifen, men skumt, när jag skriver in dom i google maps i min samsung tablet hamnar jag ca 30 km sydväst om Khon Kaens centrum. Fick för mig att det ligger rätt centralt i stan. Ska testa i datorn lite senare, men det borde inte vara någon skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Rätt format leifen, men skumt, när jag skriver in dom i google maps i min samsung tablet hamnar jag ca 30 km sydväst om Khon Kaens centrum. Fick för mig att det ligger rätt centralt i stan. Ska testa i datorn lite senare, men det borde inte vara någon skillnad. Jag fick något liknade när jag provade efter jag postat inlägget. Rätt format men fel värden. Är värdena tagit från en navigator så kan det skilja, för många använder olika "kartformat". Google Earth och det stämmer. Du kan få en fil via PM till din email. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mackfaktorn Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Trevligt kikar förbi i slutet på dec när jag kommer dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Fr.o.m. Fredag 11 Okt. kommer svenskarna från Khon Kaen att träffas i restaurangen varje Fredag vid 18-tiden. även andra är naturligtvis också välkomna att äta eller dricka något och därefter ska vi lösa alla världsproblem. VÄLKOMNA www.smallgarden-steakhouse.com Trevligt, då ses vi där nästa gång vi kommer ner! Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Jag fick något liknade när jag provade efter jag postat inlägget. Rätt format men fel värden. Är värdena tagit från en navigator så kan det skilja, för många använder olika "kartformat". Google Earth och det stämmer. Du kan få en fil via PM till din email. Ok leifen, jag pm:ar min mailadress till dig! Ska se om vi inte kan hjälpa thainenne att få rätt uppgifter på sin sajt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Jag fick något liknade när jag provade efter jag postat inlägget. Rätt format men fel värden. Är värdena tagit från en navigator så kan det skilja, för många använder olika "kartformat". Google Earth och det stämmer. Du kan få en fil via PM till din email. Nu har jag labbat lite med filen du skickade leifen. Har fått fram en länk som pekar ut huset: https://mapsengine.google.com/map/viewer?mid=zuL7Pe8v9t6I.kLASkJR7j-i0 thainenne, lägg in den länken på din websida istället för de felaktiga koordinaterna. Du kan även komplettera med dessa koordinater som fungerar på google maps: 16.390534,102.823083 Hör gärna av er om det mot förmodan inte skulle fungera!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Det fungerar utmärkt... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 11, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Tack för hjälpen, hoppas det funkar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
realdexter Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Det fungerar utmärkt... Länken funkar bra men koordinatera verkar peka 40-50m fel. Ska försöka finjustera lite till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu