matz Inlagd Augusti 23, 2013 Dela Inlagd Augusti 23, 2013 Finns det några Faranger här som håller till i Korat? Jag kommer att vara några veckor i Januari i Korat vore trevligt att träffas över en Chang och dela lite erfarenheter eller snacka lite skit. Hör av er om intresse finns! //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Jag finns där och jag vet av flera. Ett PM när du är på plats löser saken. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Augusti 24, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2013 OK Hör av mig när jag är på plats //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Hej Jag är gärna med på mötet över en Chang... Kommer ner 18/12 till 15/1 //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Tjena Finns i närheten av Korat 18/12-30/1, är i Nong Ki Under januari skulle det vara trevligt att träffa lite folk //Lennart Det högsta är inte att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall. Den som inte känner på stängda dörrar kan hållas inlåst i ett olåst rum Alla kan inte och somliga vill inte så är det bara (Ior) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Hejsan Nu har ny företagare tagit över efter Rob and Ducky i Friends gamla lokaler vid M in Korat Gary och Purm Super goda hamburgare :- ) Nytt namn på stället är Beer Garden //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Rekomenderas å det varmaste //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Hejsan Nu har ny företagare tagit över efter Rob and Ducky i Friends gamla lokaler vid M in Korat Gary och Purm Super goda hamburgare :- ) Nytt namn på stället är Beer Garden //Thure Verkar vara ett populärt ställe. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Hejsan Ja, det var mycket folk där de tre gånger jag besökte stället i juli i år //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Hejsan Ja, det var mycket folk där de tre gånger jag besökte stället i juli i år //Thure Ja, det märker man ju särskilt på sista bilden, folktomt och "staff wanted" skylten. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 25, 2013 Dela Inlagd Augusti 25, 2013 Vi är ett antal personer som brukar träffas regelbundet minst en gång i månaden i Korat under perioden dec-april, då de flesta är nere till o från. Medlemskap på Korat-forumet (korat.forum24.se) ger dig möjlighet att läsa mer om detta. Välkommen. Med vänlig hälsning BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 25, 2013 Dela Inlagd Augusti 25, 2013 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.