ztaphy Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Någon härifrån som ska ner till Patong nu i slutet av augusti och början av september? Jag kommer åka ner den 17/8 för jag orkar inte vänta till vintern innan jag kan åka tillbaka. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Någon härifrån som ska ner till Patong nu i slutet av augusti och början av september? Jag kommer åka ner den 17/8 för jag orkar inte vänta till vintern innan jag kan åka tillbaka. Japp. åker du ner med norrbaggarna ? Jag och en polare åker den 17 med baggarna och stannar 2 dagar i Bangkok och sen vidare till Pattis i 5 nätter och sen till Patong i 15 nätter. Mvh Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Juli 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2013 Åker med Norwegian, ja. Tanken är att stanna i Patong i tre veckor om man inte kommer på nåt annat när man är på plats. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Japp. åker du ner med norrbaggarna ? Jag och en polare åker den 17 med baggarna och stannar 2 dagar i Bangkok och sen vidare till Pattis i 5 nätter och sen till Patong i 15 nätter. Mvh Skåneljungen Häng på Skåneljungen i bkk och pattis får du ju se lite annat också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Juli 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2013 Vi får se vad man hittar på. Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Åker med Norwegian, ja. Tanken är att stanna i Patong i tre veckor om man inte kommer på nåt annat när man är på plats. kan ta en bira på Arlanda och snacka resplaner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd Juli 29, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juli 29, 2013 Ja, inte omöjligt! Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Juli 30, 2013 Dela Inlagd Juli 30, 2013 Ja om du känner för att ta en bira ihop på Arlanda den 17e så ring bara.0760-881882Jörgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Ja om du känner för att ta en bira ihop på Arlanda den 17e så ring bara. 0760-881882 Jörgen Ca 11 tim kvar sen sitter man på Arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd November 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2013 Hoppsan! Är visst dags att åka snart igen! Ny resa bokad till den 14/12 med hemresa 5/1. Ska bli SÅ skönt att lämna Stockholms-vintern! Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.