måne Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 cipromax funkar oxå sägs det man hör mycket när man sitter i baren Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 cipromax funkar oxå sägs det man hör mycket när man sitter i baren zithromax har jag hört att det heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 zithromax har jag hört att det heter Det kanske det heter,jag har bara hört det flyktigt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Lärorikt det här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Det kanske det heter,jag har bara hört det flyktigt. samma här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Lärorikt det här Ja var inte ute till sjöss mer än en månad i stöten MAX. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Det kanske det heter,jag har bara hört det flyktigt. Bara hört det flyktigt i baren!!!! Ha ha Lögnhals du har ätit dom !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Ja var inte ute till sjöss mer än en månad i stöten MAX. Vilken båt var du då på!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 samma här. Hört det flyktigt ni har haft dryparn bägge två du och herr Måne, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Bara hört det flyktigt i baren!!!! Ha ha Lögnhals du har ätit dom !! Tog dom när jag hade halsfluss en gång rekommenderat från baren Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Tog dom när jag hade halsfluss en gång rekommenderat från baren Ja vissa sjukdomar kan man ju få lite varstans BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Vilken båt var du då på!! Du skrev tidigare att " men har man haft en månad till sjöss utan damsällskap då är till och med en nittioåring vacker" Därför skrev jag att jobba max 1 månad.Men kanske borde ha skrivit att försök att jobba kortare tid än 1 månad i stöten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Du skrev tidigare att " men har man haft en månad till sjöss utan damsällskap då är till och med en nittioåring vacker" Därför skrev jag att jobba max 1 månad.Men kanske borde ha skrivit att försök att jobba kortare tid än 1 månad i stöten. Nu vill vi veta:vad heter båten???????? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Nu vill vi veta:vad heter båten? ? ? ? ? Jag har aldrig sagt att jag har jobbat på båt.Bara att jag varna folk att om som SC sa att en 90 åring kan se vacker ut efter en månad till sjöss. P.S Jag har jobbat på Eckerö Line en kort period,inget att prata om och även åkt med Finlandsfärjorna några hundra gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Jag tyckte det räckte att åka med båt från Sthlm till Hamburg för att damerna skulle bli vackra :crazy: :crazy: Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Jag tyckte det räckte att åka med båt från Sthlm till Hamburg för att damerna skulle bli vackra :crazy: :crazy: Du har aldrig tänkt på att dricka kvinnorna vackra så behöver du inte åka ända till Hamburg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Du har aldrig tänkt på att dricka kvinnorna vackra så behöver du inte åka ända till Hamburg. Det var just de jag gjorde på vägen dit.. Transporten bjöd ju företaget på.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saobaht Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Var i Syd Amerika finns de snyggaste tjejerna och hur åldras de. Tittar man på bilderna som har publicerats i denna tråden duger ingen. Däremot har jag hört att vill man ha kul sex och lite kinky sex skall man visst hitta detta i Syd Korea och Taiwan. Någon som kan bekräfta detta med Syd Korea och Taiwan. Feminist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Jag brukar sitta i baren med en bild på frugan i innerficka på kavajen.. Efter varje öl grogg så tittar jag på bilden, sent på kvällen brukar hon se bra ut. då går jag hem.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Var i Syd Amerika finns de snyggaste tjejerna och hur åldras de. Tittar man på bilderna som har publicerats i denna tråden duger ingen. Däremot har jag hört att vill man ha kul sex och lite kinky sex skall man visst hitta detta i Syd Korea och Taiwan. Någon som kan bekräfta detta med Syd Korea och Taiwan. Jag kan bekräfta detta Taiwan var dom satan annamma vilda damerna både i Keelung och khouichung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 I den här gränden i Keelung låg det några eminenta horhus!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Var ligger världens största horhus!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Var ligger världens största horhus!! Så dags nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu