Scandinaviancorner Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Ja det skulle väll va det då!!! Men dom där 20 bahtarna har du väll råd med?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Ja det skulle väll va det då!!! Men dom där 20 bahtarna har du väll råd med?? Visst har jag väl råd, men det är fortfarande en blåsning. Speciellt i Naklua Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Och många har säkert varit nere och krälat i tunnlarna som ligger strax utanför Saigon. Det roliga är att många gjorde inte det. De var helt enkelt för tjocka för att komma in genom den smala hålet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2013 Det roliga är att många gjorde inte det. De var helt enkelt för tjocka för att komma in genom den smala hålet. Det fanns en faktiskt en gång som var lite uthuggen och turistanpassad , och nog tycktes jag se en hel del som kravla sig ner där. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2013 Inte ens här kom jag undan utan att doppa tårna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Och Kutens på Fårö!! Kutens är ingen turistfälla, det är kultstatus på det stället, inte många som fått se hans samlingar i vindsutrymmena och hans musik går inte heller av för hackor Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 http://www.thai-discovery.com/ladyboy-test-super-advanced.php 7 av 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Jag och polarn vid Taj Mahal. Jag i pyjamasen. 98 tror jag att det är.. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
2much Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 http://www.thai-discovery.com/ladyboy-test-super-advanced.php 8 av 10, nykter.... Smile and the world smiles with you Fart and you stand alone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2013 Inte för den stora massan kanske . men för ett Pink Floyd-fan som mig fick man sitt lystmäte på den här musikrestaurangen i Siem Reap . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Den här tänker jag på, mycket offensiva försäljare av krimskrams men ändå inte så dyrt Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 En riktig turistfälla Damnoen Saduak...inte i min smak, men den som vill besöka den flytande marknaden så gör det tidigt för sen kommer "ryssbussarna" i flock... Amphawa en bit söderut är bättre, men har bara helgmarknad.. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Både turistmagnet och fälla... I alla fall en fantastisk stad att roa sig efter stängningsdags. Här finns allt som finns i fiskebyn, lite mindre och lite billigare... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Flytande marknaden utanför Pattaya är nog en av de värsta fällor jag besökt. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Elephant village utanför Bangkok. Kommentarer i övrigt känns överflödiga. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2013 I Everglades finns det många skumgurkor som simmar omkring . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Den här tänker jag på, mycket offensiva försäljare av krimskrams men ändå inte så dyrt James bond.jpg Leif Det är en riktig tusistfälla allright!! Jag och en gammal kines hade turer dit 1 början på 80 talet från Patong ,med en gammal wolkvagnsbuss utan air con. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2013 Halong Bay If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Vet ej om det är turistfälla eller råttfälla ??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Vet ej om det är turistfälla eller råttfälla ??? Musfälla är vad det är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Det här är väl även det ett "landmärke" som drar till sig de kringresande, fast inte tycker jag själva magneten "SingaporeSling" är så värst märkvärdig! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2013 Kennedy Space Center. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2013 Några till med eld i baken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Några till med eld i baken. Där har man varit, häftigt ställe Svårt att se på foto hur jäkla stor monteringsbyggnaden är (160m) Har för mig att stjärnorna på flaggan är ca 2 m “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Japp. Dock 29 år sedan sist. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu