Arnold Layne Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Dom flesta brukar väl när dom är ute och reser känna att vi måste besöka både det ena och det andra stället . Tänkte vi kunde hälla in några bilder här på sådana ställen . Och det kan vara allt från den bästa korvmojjen i Sverige till pyramiderna i Egypten. Börjar här med Sloppy Joe`s Bar i Key West. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Börjar här med Sloppy Joe`s Bar i Key West. Där satt man juli 1986 Bilade från Miami och ner och det var en häftig väg att köra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2013 Där satt man juli 1986 Bilade från Miami och ner och det var en häftig väg att köra Kan tro det . Då gick väl vägen genom småbyarna ochså va ? Och inte som nu att det är mer raka spåret. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) Kan tro det . Då gick väl vägen genom småbyarna ochså va ? Och inte som nu att det är mer raka spåret. Jo så var det Vill minnas att vi stannade på ett ställe som hette Bahia Honda och badade på väger ner http://bahiahondapark.com/ Hitta ett foto Sprillans ny Chrysler och nyinköpt Sloppy Joe:s linne Ändrades Juni 16, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Jo så var det Vill minnas att vi stannade på ett ställe som hette Bahia Honda och badade på väger ner http://bahiahondapark.com/ Hitta ett foto Miami.jpg Sprillans ny Chrysler och nyinköpt Sloppy Joe:s linne Åh, motsvarigheten till Thailands Singha linne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Där satt man juli 1986 Bilade från Miami och ner och det var en häftig väg att köra Gjorde samma resa -89 i en cab. Skickade ett av ölunderläggen som vykort, och det kom faktiskt fram till Sverige. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) Bilder på typiska turistfällor Ändrades Juni 16, 2013 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) http://www.thai-discovery.com/ladyboy-test-super-advanced.php Ändrades Juni 16, 2013 av Juha Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2013 Rötterna vid Ankor Wat är väl ochså en sådan grej. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) http://www.thai-discovery.com/ladyboy-test-super-advanced.php Hahahaha.. Alla rätt. Gäller att vara lite finurlig. Mig blåser man inte! En av dojjorna var väl hen Emma eller vad hen heter. Pattis mest kända dojja. Nån på forummet har lagt in bilder på hen i nån tråd. Ändrades Juni 16, 2013 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Hahahaha.. Alla rätt. Gäller att vara lite finurlig. Mig blåser man inte! En av dojjorna var väl hen Emma eller vad hen heter. Pattis mest kända dojja. Nån på forummet har lagt in bilder på hen i nån tråd. Ärligt talat. Dom är skitsnygga så skulle man trilla dit så behöver man skämmas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 6 rätt av 10 Fan inte tvärlätt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Ärligt talat. Dom är skitsnygga så skulle man trilla dit så behöver man skämmas Inte skämmas hoppas jag du menar, för jag hade bara 50% efter vilt chansande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2013 Stationshuset i Hua Hin behöver man inte leta efter . Det nästan snubblar man på när man kliver av tåget. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Utefter "Great Ocean Road" mellan Melbourn och Adelaid har man detta vackra kustsceneri, De 7 apostlarna som fått sitt namn från den tidiga sjöfarten för härifrån och till säker hamn va det slut på förädiska undervattenrev! OBS, Gubben räknas vare sig vacker eller scenisk! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Jo så var det Vill minnas att vi stannade på ett ställe som hette Bahia Honda och badade på väger ner http://bahiahondapark.com/ Hitta ett foto Miami.jpg Sprillans ny Chrysler och nyinköpt Sloppy Joe:s linne Så såg han ut då 55555 Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Detta är väl ett av de mest fotograferade "turistattraktionerna" i Norra Thailand! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2013 Och många har säkert varit nere och krälat i tunnlarna som ligger strax utanför Saigon. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Och många har säkert varit nere och krälat i tunnlarna som ligger strax utanför Saigon. Där skulle jag knappt få ner ena benet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Där skulle jag knappt få ner ena benet Det är ju bara små halvfigurer som går ner där Vi fullvuxna skulle aldrig ens komma halvvägs ner i hålet Jag fick nog efter en tid på Ubåt och drog mig upp på ytan igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Och Kutens på Fårö!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Nu hittade jag inte exakt den rätta bilden, så jag ger er en stulen bild från nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 7 Eleven är väll ingen turistfälla ?? Enda stället du inte blir blåst på skulle jag vilja säga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 7 Eleven är väll ingen turistfälla ?? Enda stället du inte blir blåst på skulle jag vilja säga! Nja, man kan råka ut för snyltande barbrudar som kräver sin beskärda del av nudelsoppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu