Duracell Inlagd Juni 9, 2013 Dela Inlagd Juni 9, 2013 Är uttagsproblemet något som har börjat krångla nu? Jag har ett ICA-Mastercard som jag har haft i fyra år och jag har aldrig haft problem med uttag i diverse uttagsautomater i Thailand. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 9, 2013 Dela Inlagd Juni 9, 2013 Är uttagsproblemet något som har börjat krångla nu? Jag har ett ICA-Mastercard som jag har haft i fyra år och jag har aldrig haft problem med uttag i diverse uttagsautomater i Thailand. Samma här, 9 år utan problem! Nu använder jag ju AEON till 99%, när den någon gång inte funkar ligger KrungThai nästgårds och den har också funkat hela tiden! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 9, 2013 Dela Inlagd Juni 9, 2013 Klart som korvspad att ATM inte funkar när ni stoppar in fläskfärs “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Juni 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2013 Kan ju vara så att det strular lite mer när det är maestro, ska ringa Ica imorgon så får se vad dom säger. Mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 13, 2013 Dela Inlagd Juni 13, 2013 Ica kortet fungerar inte i parkeringsautomaten vid Rambergsvallen på Hissingen i Gbg. Master charge gick bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Jag köper köttet på, City Gross i Hyllinge. Dom styckar och maler i butiken Hälsar pigge01 Tar de ICA-kort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Är det någon annan som har problem Ica bankens kort, svärmor kan inte ta ut pengar längre står bara att det inte är någon kontakt. Har funkat bra innan men nu har det klyddat i en vecka. Mvh Håkan Hon har kanske varit lite på fyllan och slagit in fel nummer för många ggr i följ?! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Tjejen hade igår stora problem med sitt ICA-kort här i Rayong. Efter försök på på ett flertal olika bankomater och banker som sa att det "saknades information för att genomföra begärd transaktion" funkade det helt plötsligt i Bankomaten på Kasikorn. Dock medgav dom bara max 10.000 baht uttag per gång och skulle ha 180 baht i avgift Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Kan ju vara så att det strular lite mer när det är maestro, ska ringa Ica imorgon så får se vad dom säger. Mvh Håkan Har du fått någon förklaring på uttagsproblemet? Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Juni 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2013 Nä det ända som dom sa var att vi kanske hade ställt in det så man inte kunde använda det i Thailand men det är det inte. Allt annat var dom tvungna att prata med frugan själv men hon var ju i "Thailand", men nu verkar det funka igen. Mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Tar de ICA-kort? Funkar kanon att betala med Ica-kortet där, man får dessutom bonus om man har bankkort+! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Hade problem idag ,ica stängde tidigare pga midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu