Jump to content
IGNORERAD

Problem med Ica

Olinen

Recommended Posts

Är uttagsproblemet något som har börjat krångla nu?

Jag har ett ICA-Mastercard som jag har haft i fyra år och jag har aldrig haft problem med uttag i diverse uttagsautomater i Thailand.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Olinen

6

• Duracell

2

• Tommy

2

• Moritz

2

Mest aktiva i denna tråd

Är uttagsproblemet något som har börjat krångla nu?

Jag har ett ICA-Mastercard som jag har haft i fyra år och jag har aldrig haft problem med uttag i diverse uttagsautomater i Thailand.

Samma här, 9 år utan problem!

Nu använder jag ju AEON till 99%, när den någon gång inte funkar ligger KrungThai nästgårds och den har också funkat hela tiden!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Klart som korvspad att ATM inte funkar när ni stoppar in fläskfärs :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kan ju vara så att det strular lite mer när det är maestro, ska ringa Ica imorgon så får se vad dom säger. Mvh Håkan

Dela på andra sajter

Ica kortet fungerar inte i parkeringsautomaten vid Rambergsvallen på Hissingen i Gbg.

Master charge gick bra

Dela på andra sajter

Jag köper köttet på, City Gross i Hyllinge.

Dom styckar och maler i butiken

Hälsar pigge01

Tar de ICA-kort?

Dela på andra sajter

Är det någon annan som har problem Ica bankens kort, svärmor kan inte ta ut pengar längre står bara att det inte är någon kontakt. Har funkat bra innan men nu har det klyddat i en vecka.

Mvh Håkan

Hon har kanske varit lite på fyllan och slagit in fel nummer för många ggr i följ?! :crazy:

Lovelos

Dela på andra sajter

Tjejen hade igår stora problem med sitt ICA-kort här i Rayong. Efter försök på på ett flertal olika bankomater och banker som sa att det "saknades information för att genomföra begärd transaktion" funkade det helt plötsligt i Bankomaten på Kasikorn. Dock medgav dom bara max 10.000 baht uttag per gång och skulle ha 180 baht i avgift

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Kan ju vara så att det strular lite mer när det är maestro, ska ringa Ica imorgon så får se vad dom säger. Mvh Håkan

Har du fått någon förklaring på uttagsproblemet? 

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Dela på andra sajter

Nä det ända som dom sa var att vi kanske hade ställt in det så man inte kunde använda det i Thailand men det är det inte. Allt annat var dom tvungna att prata med frugan själv men hon var ju i "Thailand", men nu verkar det funka igen. Mvh Håkan

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Tar de ICA-kort?

Funkar kanon att betala med Ica-kortet där, man får dessutom bonus om man har bankkort+!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...